Thursday, March 23, 2006

any interest?


各位,
里個牧師好攪笑𠺢!吾知你地有無興趣呢?4月17日前訂4張仲有八折。

cching

15 comments:

Anonymous said...

Yeah he is funny! I will like to see too if I am not so busy at that time!

Joe

Anonymous said...

久聞教會有位「李力持」,一定就係佢啦~
k

Anonymous said...

雖然,呢位人兄好似好出位咁~之但係佢外表...唔係咁討好,梗係覺得佢太 「入世」太「草根」feel~ 有點做作....唔~不過如果傑仔去,我就會去la...hehehhehe

silvia字

Anonymous said...

5 我都有興趣嫁 不過 晤洗一定要係基督徒先去得嫁可 同埋我未夠18歲嫁 應該入得場掛 晤會比人查身份證 同出世紙

to mac 我要最普通版得啦好似係kubrick都見過這版 我明天會打電話去問還有沒有 如沒有請幫我訂吖 謝
不會太遲呀河

http://www.amazon.com/gp/product/0792844033/qid=1143135982/sr=8-1/ref=pd_bbs_1/104-4459687-7148707?%5Fencoding=UTF8&v=glance&n=130

kit boy

Anonymous said...

呀~~你18咩呀~38都似d,haha...

仲有,我想問,點解福音音樂會呢d野,呢d教會傳福音既野係要收錢既??? 當你扣除開支,都冇理由咁樣收錢法......賺左d入場費係比邊個先????
好似d藝人賺錢,博宣傳咁..係見證就唔好收費la....
我去d佈道會,通常都係免入場費..而且仲擔心你唔來tim la~...呢位牧師到底係傳福音定係博宣傳,定係賺錢.......大家諗諗... 教會野都未必係咁單純ga~....
(以上純熟個人意見,與此blog宗旨無關)

silvia字

Anonymous said...

我 雖要 智慧 心境 有38 但我的軀殼 的而且確係18 22

kit boy

cching said...

dear silvia,

福音本身禮物,但有時點解要收錢?原因好簡單,有好多人認為去基督教的聚會係吾使錢,但其實基督教吾係善堂,佢都有佢嘅cost, 仲有啲人成日吾使比錢,不會珍惜,應承左又吾去,但如果佢地自己比左錢又吾係咁講啦!!

係紅館開確實吾係小數目呀。其實基督教的活動同其他活動都無咩分別,只係內容吾同,咁我又會問,點解基督教要吾收錢?而其他就可以理所當然咁收呢?

仲有係,佢一早話比人知有几個票价嘛,人可以按自己的需要去買票,買又得吾買又得,都吾係入場先叫你去吖!所以其實收錢好normal, 只係有時用免費的方法吸引人去啫!
(我唸里個睇法會易明啲。:D )

cching >.<
O ho ho!

Anonymous said...

ai ya ya...傑傑傑傑傑...你明明心智得3歲..我最清楚既~hehehe

cching,
oh~我明ga.我知有收費係一d收支上既野,我係問..點解佢地唔講明d其餘賺左既錢係咩用途...因為始終基督教唔係做善事show....

p.s 我係針對個牧師ga la...hahaha

silvia字

Anonymous said...

今日我都有同人討論過里個問題, 林牧師係影音使團的人,啲錢好大部份用係福音電影,福音電視, 電視宣傳,(大家留意下,佢地只係係亞視到播,因為比吾起錢無錢呀!哈哈!!據前內部職員透路,無視廣告費:11點時段要成80几萬半個鐘)

其實好多時都係蝕錢,但無計吾同人有吾同口味呀嘛!都係想用吾同方法同題材,比多啲人知啫!!

wei, 咁各位大佬,你地是否有興趣去呢>>皆因我要睇下几時係好日嘛!hee hee! n also will got 20% off if we hv 4 or more ppl.

waiting for u ga la.

cching

Anonymous said...

唔~~我其實都想去ga~haha,不過係要有kit去先去..hahaa..之但係唔肯定時間得唔得,因為係五月,可能我要番學,又或者kit唔得...唔~~~

silvia字..
p.s 幾時要confirm???

Anonymous said...

我唔睇啦,thanks

riki

Anonymous said...

ok cfm as following la:

riki: no
kit & silvia:
Mac:
Tap:
K:
joe & cching: we don go if u all of u do go.

請大家填一填,我唸住大家對靈界同基督教都有啲興趣,咪介紹大家囉!無興趣都OKga!! 我唸住買$40 飛。

silvia,
u can cfm me later ga coz u also dono ur schedule.

thanks all.

cching

Anonymous said...

唔好意思,唔喇,thz
k

Anonymous said...

cching,

my schedule is depends on kit's schedule....hehehe..

silvia

Anonymous said...

其實佢都係以另一個方法招攬弟兄姊妹, 我覺得佢方法OK 喎, 另外, 租紅館個場係好貴, 而佢地賣d 飛咁平, 如果政府以平時收演唱會個租場價租比佢地, 佢地係一定要自己貼$做呢場show, 但係佢地都照做, 相信大家都明佢地嘅目的啦, 如果政府有優惠價租比佢地, 相信賺咗嘅$係比影音使團, 佢地成日都會拍電影嚟宣揚福音,拍電影要一個唔細嘅$, 而佢地拍好嘅電影唔一定做VCD/DVD賣出街, 有時佢地只會免費派比唔同機構, 好似
懲教署,戒毒所咁,而入面幫手嘅演員都係義務幫手,響影音使團入面做嘅員工都成日可以準時出糧0架, 所以我覺得如果佢地為賺錢而做都冇錯架, 最終目的都係傳福音啫

riki