Friday, March 24, 2006

問你怕未?

我想問一問大家....如果有一個與你素未謀面的人,可以講到你的一切,例如:

1.可以講得出你的祖父母和外祖父母的歷史,而且能夠講到他們有幾多位兒女!
2.可以講得出你細佬的容貌........
3.可以講得出你的性格
4.可以清楚講得出你的讀書成績及專長
5.可以準確地講到你歷年來拍拖的日子,就連幾時開始幾時結束都可以說得出!
.
.
.
.
問你怕未??

將來的事先甭說,只是說我的過往都已經"準到爆",真是不得不信!

那麼,各位朋友......為了我的將來,請你們叫我「楚瑩」吧!!!!

24 comments:

Anonymous said...

你見左個咩人?
收左你幾多錢?
既然過去準到爆,將來的事你信嗎?
將來會點?可怕嗎?
有叫你加$幫你消災解難嗎?

楚瑩,為甚麼你的名字是楚瑩?

k

Anonymous said...

我見既一個人係算命既,形式就好似蘇民峰咁啦,將來既野都ok!佢話我一生人就大既成就係做一個慈母同做人既老婆lor!平平淡淡咁就係我既一生喇!!!.........
如果真係咁就好喇!!!!!

我本身個名係叫潔瑩,但佢話我改名會好d,可以唔洗連身份証都改,只要叫朋友家人以後用楚瑩黎叫我就得喇!!!

Anonymous said...

還有的是佢未定到要我比幾多錢佢,係我自己比左300佢LOR.....
仲有佢都冇講到我要消災解難,因為佢話我搵個好老公就得喇喎!!!哈哈

所以絕對唔係厄錢果乍........

Anonymous said...

咁即係話搵到個好老公,你就達到人生既頂峰?!

Anonymous said...

咁準??係邊ga???wa...去見呢個人時,一定要係單身先好去...唔係比自己男朋友聽度d唔好既野...真係唔知點~
silvia字

亞塔@unlike the other said...

o係大陸架!!!
不過我都真係覺得唔好帶另一半去

Anonymous said...

呀楚瑩,

我開頭重以為你講緊你之前講果個神婆tim!!呀楚瑩!!

Mac

亞塔@unlike the other said...

其實今次去睇,唔係有咩問題既,只係我朋友講到佢咁勁,我都想去見識下!佢既意見我當係用黎參考lor,更何況佢話我平平淡淡咁同老公屋企人幸福咁過一生,都係我既理想黎架!如果係既咁咪正爆lor...哈哈!

不過我始於都會覺得,命運既野,某個程度上係可以靠自己去改變同安排既.....

Anonymous said...

到目前為止,呢個世界實在有太多我地唔知同唔明既事情啦,而我覺得係呢個世界背後的確隱藏左一d係背後......
mac

Anonymous said...

就好似點解我生得咁靚仔又有型又高大威猛,連我亞媽諗左好耐都答唔我一樣...唔明!!
mac

Anonymous said...

哇哈哈~~~~~~~~~你想笑死我~~
你娘親好慘呀,俾你迫到啞口無言,好冇陰公呀!你正一衰仔黎架~
k

Anonymous said...

楚瑩

真係好神奇...
我從來未睇過相,因為如果佢講咗我0既未來係好差0既話, 我一定會好記得, 但聽你過完, 我又好想睇喎...

比個地址我呀, 我約朋友上去睇...

riki

Anonymous said...

唔...若果真係可以預見自己既未來,咁算係好事嗎?
k

亞塔@unlike the other said...

果個人叫做"中山亞姑"呀....
如果要搵佢,其實要返大陸架,
不過佢下個星期可能會黎hk,有消息既就通知你啦

亞塔@unlike the other said...

唔係話迷信,但佢事實講既野真係準到冇人有,
有機會我親口講比大家聽啦......

真係準到驚~

Anonymous said...

中山亞姑簡直就好似中山美穗,松浦亞瀰果d日本人名咁....ha...

mac

Anonymous said...

你真係好無聊囉.....我認呀!!!!!!!!1

mac

Anonymous said...

I belive that we all can make something happen in our life! So I think we have a bit control what kind of life we can have. For us to know the future, the game is no more fun, but then even we know, we can still do something to change our life.

Joe

亞塔@unlike the other said...

亞mac你傻左呀!!!!!
自言自語!

Anonymous said...

mac,我真的很擔心你會變成「熊潮瘋」!!
k

Anonymous said...

唔~等我測一測佢呢個名「中山亞姑」呢個人既底世先...
佢..係來自中山,,年紀三十以上,,係一個女人....
準嗎?????hahaha

silvia

Anonymous said...

各位,
我今日去咗睇啦,關於我的命運,一言難盡, 總之就係衰啦.... 佢話我條命係好少有, 佢都未見過, 總之我可以做 case study 果乍嚟..... 一句講晒, 佢話我係半人仙, 叫我做佢徒弟囉.... 我未來一個月又要瞓唔著啦.....

r

Anonymous said...

補充, 基本上佢講我同屋企人嘅嘢, 十樣有九樣嘢係唔口岩....

Anonymous said...

hey 楚瑩~~
Could you plese send me the address and contact phone number of that 中山亞姑?Thanks a lot!

ms_moonwong@hotmail.com