Wednesday, March 22, 2006

cova buffet 有冇人有興趣食呢??

>> > 又 一 城 Cova 最 近在 晚 市 推 出 甜 品 自 助 餐 ,
> >> 每
> >> 人 只 需 百多 元便 可 任 吃 Cova 招 牌 甜 品 。 除
> >> 有
> >> 各 種 Cream Cake 、芝 士 餅 等 蛋 糕 外 , 亦 有 迷
> >> 你
> >> 果 撻 、 曲奇 餅, 合 共 約 十 二 款 。 試 想 平 日
> >> 散
> >> 叫 一 件 Tiramisu 也 要 $58 , 現 在 食 兩 件 便 可
> >> 回
> >> 本 。 另 外, 自助 餐 還 有 五 款 迷 你 三 文 治 供
> >> 應
> >> , 不 怕淨 吃甜 品 太 寡 。
> >>
> >>
> >>
> >> Cova
> >>
> >> 地 址 : 九 龍 塘 又 一 城 LG1-11 號 鋪
> >>
> >> 電 話 : 2265 8688
> >>
> >> 甜 品 自 助 餐 供 應 時 間 : 星 期 一
> >> 至日7:30pm-10:30pm
> >>
> >> 收 費 : 每 位 $1 28 , 包 咖 啡 、 茶 或 果 汁 一
> >> 杯,另收 加 一 。

13 comments:

Anonymous said...

silvia 話好底喎 ...

Anonymous said...

I would like to go! I always like sweet stuffs. Anyone else?

Joe

cching said...

唉!!我想去呀,但又好肥𠺢喎!! 但係咪大家都會想去?? Cover 啲嘢ok ga!!

Anonymous said...

好似好好味咁~~不過夏天la~ 食多左,,d bye bye肉又會出來見人ga la~.~ 唔~但係如果大家都去~我一定去食呀~ silvia

Anonymous said...

我會去呀!!!肥有肥既好嘛,我依家漸漸已經習慣同接受自己係小肥塔lor

Anonymous said...

嘩,肥到呢~~~~~~~~~~~
k

Anonymous said...

你知啦,我依家減緊肥,但係如果大家去既,咁我咪陪下你地囉!!...He...he...
mac

Anonymous said...

我問咗我細佬, 佢而家響銅鑼灣cova做, 銅鑼灣都有, 不過係$298 for 2, 當然要再加一啦.

不過我之前要去食咗飯打底先!
mac 你都要食飯啦,你唔好扮細食!
riki

Anonymous said...

我問咗我細佬, 佢而家響銅鑼灣cova做, 銅鑼灣都有, 不過係$298 for 2, 當然要再加一啦.

不過我之前要去食咗飯打底先!
mac 你都要食飯啦,你唔好扮細食!
riki

Anonymous said...

唔~我諗起果次係旺角樓上cafe,我地一炸人叫左d小食and 意粉...唔使一秒,d野食就好似比皇虫飛過,一掃而空~ ~ 如果今次真係去食dessert,我都讚成riki既講法~~
各位,打左個低先~ hahahaaaa

silvia字

Anonymous said...

but it's buffet so we can eat alot till we get full woh isn't it? so no need to eat rice before buffet la... haha

Anonymous said...

我到依家都記得果隻白色既吉碟同埋果條唔見左既黑色薯條~~簡直就係歷歷在目呀!!!!!!!!!
mac

Anonymous said...

那每人即係$298/2=>149*1.1=>163.9+6.1=>170.......