Tuesday, April 04, 2006

唔爭在講埋~~關於占卜

本來只係想o係自己個blog抒發吓, 但諗諗吓唔爭在講埋, 心安理德,呼~~~

以下其中一段──

南丫島之行其間, 我地傾吓講吓, 我諗我講既野唔多, 因為我想聽多d佢地講既野:P 當中有個話題係占星問卜之類既東東, 佢地個個都試過呢家野, 仲好似想再試多d咁, 其實我真係唔想佢地太沉迷囉, 如果你真係可以抱住玩同純粹探索既心態就話姐, 你又唔知佢咩來歷, 係真係假, 係正係邪, 係坤係吹, 有邊個知? o係我認知既範圍內, 我會覺得大多係「捉心理」既姐, 試探者可以由一開始注意你既動作, 發出既問題, 答話既內容, 語氣, 態度等黎揣摩你既性格,內心, 繼而因應被探者既反應黎調教自己所需要使用既技巧, 等到你慢慢表現得認同,信服, 試探者又再成功原成任務喇, 心理學係種有趣兼實用既野, 噓, 試吓迷呢樣啦, 朋友們~~

我唔能夠否定有d人係有通靈或預知能力呢類野, 我仲傾向相信真有其事tim, 但係要俾個三唔識七既人講自己會點點點, 我唔會囉, 我又唔係咩高人, 好易被潛移默化架炸, 我唔想成日形住形住呀~~點都好啦, 你地自己諗啦 ^__<

k

7 comments:

Anonymous said...

你都有你既道理.....

mac

Anonymous said...

我絕對相信我唔會做屯門阿姑lor

riki

Anonymous said...

「半人仙」呢個花朵其實幾型:p
k

亞塔@unlike the other said...

所有野當參考就可以喇.........
真架....
最終係點都係可以靠自己改變架!!!

努力吧,好友們!!!!!!!

Anonymous said...

嘩, 你仲記得呢個名, 我唔記得係半仙人,定半人仙, 總之我已經叫個frd delete 我地果日錄低嘅嘢, 我覺得佢似一個婦科醫生多d, 又叫我游水,增肥,飲多d田七煲雞, 當歸等等, 因為佢要我養好身體生仔, 傻傻地......

riki

Anonymous said...

ai....所以話呢,呢個呀毛真係唔知想點....riki,放心la你,我批你前途一片光明...haha..呢個呀毛真係好番去佢既中山ga la...你唔會再見度佢ga la~hehee

silvia

Anonymous said...

多謝你呀...silvia

riki