Wednesday, April 12, 2006

傑仔向全世界說....

4 comments:

Anonymous said...

睇唔到呀...師傅

Anonymous said...

終於...雖然我冇出現係mc don don..但係至少我個名曾經係mc don don的空氣中迴盪過~~~ ~_~

不過...kit仔分明係用我個名來cover佢之前話佢係傻仔既傻行為...來分散大家既注意.....

在此,我要充滿誠意咁宣佈「莊文傑,我愛你」hahahaa

Anonymous said...

kit 仔,好明顯你係出面,跟本就聽吾到你講咩, 仲有係你頭几句係做口形,因為個嘴muad 得太大,大假,係阿tap同siliva 先會收貨!
不過算啦,見你後尾吾怕瘀地細聲講你係儍仔" 咁就算你啦,!
其實成個video 的focus 吾係kit仔嘅愛的宣然, 正如siliva 說,佢利用silvia 來分散大家的注意力。haha..

kit 仔.....我地永遠都吾會忘記你..,,,,,,,,,,,,,.....係sor 仔,阿們。

cching

Anonymous said...

咪係...真係過份....利用我既名聲~~我就唔同la..大大方方係度向kit宣言~haha...

kit..你唔屎再解釋la.....你分明利用我個美名~~~

silvia字