Monday, April 10, 2006

Mobile Photos from McD Party!

11 comments:

Anonymous said...

我覺得欠左一個人囉,我覺得silvia應該要補影番一幅囉,咁先至夠完全囉.......
那,不如咁啦...silvia就自己戴住個爆炸頭入m記然後自己同自己影番一幅相啦....

Anonymous said...

亞Poohbi姐,

我覺得我果幅個樣太正常啦,可唔可以POST一幅邪惡D架....

MAC

Anonymous said...

當我見度大家咁開心既相,我不禁悲從中來........ai~看來我都係一個可憐既角色~~wu~ wu~~ wu~~~ (傷心中).....呢度有一個冇留名的留言...到底係邊位好心人還記得我....wu~wu~真係感動~~~

silvia字....(傷心生病中)

亞塔@unlike the other said...
This comment has been removed by a blog administrator.
亞塔@unlike the other said...

亞mac哥,

你叫我做既野,恕我辦不到喇!因為....
(一)這些相片不是我post的!
(二)我覺得笑裡藏刀比表面邪惡更邪惡!邪!
(三)唔好叫我做poohbi姐啦,poohbi妹得喇!

poohbi妹

Anonymous said...

哇哈哈~~~正!正!正!正!正!正!正!

riki o個張好可愛唷>3<

k

Anonymous said...

silvia,爭你一個bor,快自post激爆肉照上黎啦,等你o下~~^^
k

Anonymous said...

k小姐

你既建議,我會好好consider下.......等我........

silvia字

Anonymous said...

原來果日我個假髮係戴得咁唔靚,
不過算啦,都有我至愛嘅眼鏡補數!

riki

* d 相應該係joe gor post, 因為係用佢部手提影0架.....

cching said...

我覺得影得最靚係kit仔囉!腸曬鏡!

Anonymous said...

我覺得應該要post埋果個亞伯幇我地畫果幅畫囉........

mac