Monday, May 15, 2006

我想講........



我既好友們.........

其實.....
我想講........
我...........................................................................................................................................愛..........你...............地.........................呀.............................................

多晒!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

10 comments:

Anonymous said...

多謝捧場.

唔好講比我聽幅畫d葉全部係續塊畫架?

riki  

Anonymous said...

好,唔好講比佢聽!!

Anonymous said...

死啦,我感到自己在不知不覺間,對你們愈來愈那個啊......這感覺教我有點手足無措:p

不要笑我!

塔,生日快樂!

k

Anonymous said...

塔,
今日係你嘅正日牛一, 生日快樂呀!!
今日要完全開心, 正!!

cching

亞塔@unlike the other said...

thz!!!!

各位朋友,唔知係我今日踏正正日係一定有d影響定係點,今朝起身,我居然冇左以往憂愁既感覺呀!!!!!今日起身居然可以同自己講:「yeah~新既一天黎喇!新開始呀,加油!」...從來都未試過有呢種感覺喇,我會努力keep住呢個feeling!

Anonymous said...

真係開心心...見度你咁開心..真係開心..幸福到呢~~haha仲有...好彩我張似走光非走光既相我已經deleted左..hahaa..我看番d相..真係嚇死人.失禮曬..

p.s 生日快樂呀 塔小姐...

Anonymous said...

以上內容係小妹 miss chan chan的...

Anonymous said...

silvia,
嘩,你有幾失禮呀?!你o係我地中明顯最儀態萬千嫁啦,睇番你張張相都可以保持一貫完美靚樣就知啦,好犀利呀!我呢d就真係失禮喇,哈哈~我飲左酒發傻指數就提昇十倍,超駭人呀!

唏,早知我就召喚你去報無記個"美麗的召喚"啦!我對你有信心!!

塔,
加油,加油,fighting!!(贈你過氣對白一句:p)

多嘴k

Anonymous said...

belated happy birthday ar...
of cos i remember ur bday is 16/5 la.

my frd's little girl also gave birth 2 days ago, same as u.... cool...

你未答我問題....
雖然某人好多事咁搭傘叫你唔好講我聽, 但我想知喎...

riki

亞塔@unlike the other said...

哈哈哈..........

唔知呢......

heeheehee.............