Monday, May 08, 2006

books to MAC



mac,

這本書係我highly recommanded, 因為佢係用最cheapest 方法去歐遊, 岩晒啲最cheapest 的人用,岩晒你啦!!haha! :D
佢係每個地方都有介紹吾同的方法去, 包括陸路。你可以去商務免費睇睇辦, 同埋佢list 上去的價錢都好update, 我去個時同本書所講好接近。

如你想再cheap 啲, 我可以借給你呀,不過係2000年版本。

你去到印度, send 個email 比我, 我幫你買同埋寄去你印度老家給你, 咁咪吾使拎囉!!

cching

5 comments:

Anonymous said...

miss cching,

拿,咁就放心啦,我去到印度之後一定會send email比你啦,咁你記住寄比我啦喎.....順便可以既話就順便都寄埋d I POD呀(最好有video果隻),dv呀(最好細部少少但係像數就唔好太少啦),結他呀(插電同acoustic兩用就最好)同埋最緊要寄多兩本penhouse囉(playboy都得),當然啦,你放心喎,我個人就冇咩優點,就只係借左人既野就一定還既,所以呢...我番到黎就一定會還番比你既...雖然我唔知我幾時番!!

mac kor

Anonymous said...

妄想症又發作...
r

Anonymous said...

mac 求吓你 ,求吓你放過我地啦...
b

Anonymous said...

R N'B,

who are u??

x

Anonymous said...

r=riki
b=basil/jie/kit