Thursday, June 01, 2006

Mac

Tonight was a special night! I enjoyed all the moment that we had together. Even though it didnt sound like we had done alot but I really cherish every single moment.

Mac, I wish you all the best! Hope you will enjoy your trip in India! It's been a great great pleasure that I have met you even though we haven't met for a long time, but I've already considered you a good friend! I am sure all of us feel the same!

God bless you and have a safe trip!

Joe

15 comments:

Anonymous said...

無錯 uncle joe 講得好
mac,
我地無乜嘢 可送給你 就只好跟你說祝福囉
大家都好土 所以才走在一起嘛
八個人 這就是緣份
或者 你回來時 我地都一拿樣
因為
我地赤紅熾熱嘅心 從未熄滅過
對晤住 應該係
從未長大過
希望明天可抽到兩個鐘upload到條片給大家啦

Anonymous said...

MAC哥
希望你一路大吉大利..出入平安...身體健康...開開心心....
有時間去到歐洲過邊...咪順便買D LV呀..GUCCI呀 ..比大家做手信LAW..話曬大家對你都唔錯...HAHA..係時候回報下既~~....

ANYWAY...
願天父保守你一路平安LA~..

SILVIA字

亞塔@unlike the other said...

就係緣份我地8個人先可以走在一起!
我時常都會同我其他朋友講我地8個人雖然認識唔係好耐,我係好開心可以識到大家law!
每一次出黎都咁開心,一次比一次白痴,哈哈,每次睇番d片都係白痴到爆但事實白痴得黎都好鬼開心,係會笑死果乍!

但點都好,希望你一路順瘋,去到印度繼續學習點去妄想啦!我等你返黎分享呀!

cching said...

mac,

我知如果我吾講,我吾知會吾會再有机會同你講,或者仲有無你的面可以見,你知啦,印度好危𠺢嘛! 你又連保險都吾買! 不過你好彩啦,係8個入面有3個係基督徒,我地一定會為你祈禱嘅!
真係好高興係咁短的日子同大家有咁多創作, 好多都係即興。 亦非當欣賞大家的積極同話做就做的精神。very good ar!!!!!!!!!!
mac哥,你要好好保重呀, 好能你會好鐘意印度而移民左,但要記得返來探我地呀!

聽講,印度其實電腦好發達,你有胸就留個言比我地啦。
cching

Anonymous said...

mac, 大家講到真係唔再見你咁款喎,實情係咪避緊唔送你機呀??!哈哈.

如果你真係響印度移民+結婚,我一定會飛過嚟飲, I SWEAR!!

我相信所有為自己理想而努力的人會活得比其他行屍走肉的人有意思得多, 大家各自努力呀!!!!!

riki

Anonymous said...

Mac,你知唔知你有個好大既笑容嫁,比常人大…你要好好善用佢,用佢感染其他人,就好似感染我地咁呀…嘩~呀~~頂!講完自己都打個冷震XP都係再黎過先~

唔….呀….我都唔豬講咩好,同大家一齊我覺得很快樂,難得有人會容許我放心發傻,我真係十分享受我地一齊既時光呢。
Mac,你呀…小心上路呀,哈哈……咪扮浪子嘞,去到多d打番屋企,盡量唔好令錫你既家人擔心,在自我探索的同時,別忘記自己甩不丟的身份啊。

祝你平安
同埋腦筋清晰!我唔想聽到你變左”雄朝瘋”既傳聞呀~

另送你紀念冊經典金句~~
萬里長城長又長, 我倆友誼比它長!!
My pen is blue, my friend is you!!

嘻,問你怕未XDDDD

k

Anonymous said...

k小姐講嘅嘢令人好感動呀!!!

"去到多d打番屋企,盡量唔好令錫你既家人擔心,在自我探索的同時,別忘記自己甩不丟的身份啊。"

mac, 記住呀!!你去d 舖頭仔打番嚟,唔會好貴,酒店就超貴.

至於mac 嘅笑容, 哈哈, 無錯, 所以佢有個別號叫 "阿哈" lor! 真架!! 哈哈哈哈!!

k小姐你成日講d詞語好正, "甩不丟", "壓根底兒".... 你放心繼續發傻啦....

riki

Anonymous said...

hi all,

uncle joe,
有様野係相當奇怪,當我睇到你post呢段野既前一晚訓覺既時候,我發夢時已經夢到你同我講過差唔多既野啦,有時有d野真係唔知點解!!所以有d野我已經領悟到啦!!一切盡在不言中!!

記得你地有d咩呀得閒呀就send下e-mail比我啦….

kit,
冇錯你講得好啱!!雖然我地赤紅熾熱嘅心 從未熄滅過,但係我等左你幾日都未見你upload到條片比大家囉!!我就快熄架啦!!

anyway,希望你做到你自己真正想做既野啦!!我地赤紅熾熱嘅心 從未熄滅過!!

都係果句啦,之後就e-mail聯絡啦,聽到d咩好歌就send d比我啦!!

silvia,
多謝你既祝福,我希望我地都可以...大吉利事呀!!
如果我重有命去得到歐洲而又重有錢係身的話,我諗我都會買番D A貨送比大家賀一賀佢啦!!
另外講真果句,我覺得你既畫係真係唔錯,拿...假以時日必成大器呀拿!!努力去綻放你自己種子啦!!拿到時成左名之後記得送幾幅畫比我,接濟下小弟呀!!

亞塔,
關於白痴既個問題呢,其實我地可以分6個層次,5個角度,4個方向,3個諗法呢去分析既,另外係6個層次入面我地又可以再細分5種技巧,4種思維方式,3種辨正方法,進一步再另外係5個角度入面我地都可以再細分4個唔同既切入點,係4個唔同既切入點入面又可以再用3種不同情度既感知式黎去再諗既,又再一次就係係4種思維方式入面呢又再可以細分為3種唔同既正負面黎去作進一步既研究架...正所謂三三不盡,六六無窮...

該發生既自自然然就會發生,唔該發生既自自然然就唔會發生,三三不盡,六六無窮...唔該發生既唔發生,該發生既發生,三三不盡,六六無窮...唔該發生既唔發生,該發生既發生,三三不盡,六六無窮...只有發生...唔該!!

希望我地都一路順瘋啦!!

cching,
我地係一定有機會再見到面既,正如大家所諗既一樣,我地係擁有不朽靈魂既生命體,希望它朝一日我地係呢條道上面既某個相交點(或者係終極點)我地懷著神既愛再度重逢!!
當然我有胸既就一定會留個言比大家既!!

riki,
我都相信所有為自己理想而努力的人會活得比其他行屍走肉的人有意思得多!!
我更加覺得我地能夠成為一個"人"(human being)已經係一個好大既奇蹟,我地每個人天生就係一粒種子,每個人都懷著各自唔同既使命黎到呢個咁好玩既遊樂場,好讓我地自由地去綻放呢粒種子!!
但願我地都能夠完成我地天生既使命!!
但願我地都能夠竭盡所能地去綻放呢粒種子!!

如果我係印度可以娶到3妻4妾既話,你一定過黎賀一賀我啦!!

k,
冇錯,男兒口大食四方呀!!勁呀!!其實我重有好多野係好大架,不過你重未發掘架乍!!
其實我地都唔駛話唔豬講咩好,因為都係果句好多野都係盡在不言中!!我都明哂架啦!!
我覺得你重係度尋找緊D野,希望你早日找到,早日上路啦!!

萬里長城長又長, 我的 X X 比它長!!
My pen is WHITE, my friend is NICE!!








我會記得你地講過既野架啦,如果我記得的話!!
mac

Anonymous said...

阿哈!阿哈!!阿哈!!!
哈哈哈哈哈~~~~~~~~~~
riki快爆阿哈更多鮮為人知既野過我地聽啦~~哈哈哈~阿哈!!

Anonymous said...

咩事先依家...下?!
mac

Anonymous said...

"萬里長城長又長, 你的 X X 比它長!!"
"My pen is WHITE, my friend is NICE!!"

好句好句,唔知大家有無聽過里句呢?

“開開心心say goodbye, 其實心𥚃want to cry".

Anonymous said...

曾文偉,一個2x年(好恐怖...原來已經咁耐!)前開始聽到嘅名,永遠和徐氤、胡漢聰、白穗盈、梁麗晶、陳影霞等名字在一起。記憶中的場景還是2x年前大家穿著那套羅富國的夏天校服。

自從你同Riki『失散』多年重逢之後,聽咗好多你嘅嘢,仲有好多令人超羨慕&我今世應該唔會體驗到嘅遊歷,我覺得你係一個好傳奇嘅人,希望你可以將依個傳奇繼續流傳落去、發揚光大!

好耐之前已經知道咗你要去今次印度之旅,直至今日,你終於要起行了...下一次見面應該唔駛等多2x年掛??

明天又係新嘅開始...

Take care & hope it will not be too long before we meet again!

Sylvia Law

Anonymous said...

ai~大家都好唔捨得mac哥~唔知佢幾時番....唔知到時佢番來時大家係邊..又會唔會有咩改變.....ai~..ai~...ai~...
我有d擔心佢水土不服..唔知係邊落腳....
如果mac哥仲收度呢個msg..你記得通知大家你到左印度呀..

離開是為了回來.....
早去早回la..
silvia字

Anonymous said...

^&$@#@~!*)(_*_*$%#_)#@@%@^^(&(&*(&(&(&(^)_@#$@*&((&^*%%%$$@@!(*^*^#!$&%^&$$#*^(*(@!$@!&保重!

k

Anonymous said...

mac!!!
明天就是你人生嘅另一章 ... 也可說是重生吧
記得 村上春樹 曾經說過 他本人到了某個年紀就做了樣 對他本身意義重要的事情 就好像我們聚集在一起不自覺地從大家身上生了些什麼
踏入三十歲的你 正如k小姐所說你在自我探索吧 你要在這重要時刻 做重要的事情 這行為真令人羨慕 祝你找到些什麼 或是你被找到吧
大家也很支持你 捨不得你 ...