Thursday, July 13, 2006

我終於可以打中文

hi all,

我終於找到一間可以打中文的int.cafe啦,真係太好啦!!

我來到pune,我用hk$800,租了一間屋一個月,我知道價錢係可以再講平d,不過算啦,我真係好唔鐘意同人討價還價,因為我真係好怕煩好冇耐性,不過其實我呢個係一個缺點!!

我想補充一下上次我同的士司機的對話,我回想起當佢話: we will do something at these few days時,我層經除口回答話: what do u means?? is it some kind of attack?之後他說:yes, 所以他"可能"真係知道一d野,現在我想起,心情的確有d怪!!


cching,

呀,我諗我暫時未有信任何宗教的可能性,或者換轉講,可以話我任何宗教我都信!!
the bible only words from Jesus,我是有興趣的,不過當然係番黎先啦!!

我現在食素既原因係因為我發覺原來人類其實本身係素食動物,從生物角度看,食肉動物的腸是很短的,好像lion,tiger等動物,其原因係肉本身已經係一種消化過的食物,所以唔需要太長的腸黎消化,而素食的過程就是相反啦,而人類係腸最長的動物之一,所以人係素食動物..(請問此理論是否正確???我所知的只是這樣)
另一方面係當一只動物在不自願的情況被殺的話,佢係會懷著恐懼,絕望,傷痛,無助等等的心情地看著自己痛苦地死去,它們除了自己外,它們好可能還想著它們的父母和子女地死去(大家可以想一想如果係自己被殺的情境,其實是一模一樣的),在它們死去的時候,它們也會將恐懼,絕望,傷痛,無助等這樣的東西自然地轉化成同等的物質,或者我地可以稱之為毒素,而當我們食了它之後,我們自然地帶著這樣的物質存在著我們的身體,這樣其實對人類或者係動物都唔會係一件好事!!

現在我只能說我在印度食素係一件好易既事,但係番到香港不知可以為持到幾耐,因為香港真係幾難做到的,好似今日我跟一個印度人(其實好多印度人都係食素的,不過她不是),一個香港人和一個德國人食飯時一樣,我自己就覺得有點麻煩了,而且亦都聽過一個食素的香港人講:係香港食素係好難有朋友的...... so god bless me!!

12 comments:

Anonymous said...

人類其中一樣強項係懂得靈活變通,識得因應唔同環境作出適當既調節,我唔知人類本應係咪素食動物,但我們連盲腸都退化了啦(盲腸用來消化植物纖維的)就算人類以前真係素食動物,但「現在」已肯定係雜食動物了。或許你返港後,也會為了融入社會而作出適當既調節呢,我指不再茹素:p 這也是「自然」啊。

另外我也認同你談及死前情緒而引申出的「毒素」,以我所知人類在不同的情緒反應下,荷爾蒙/激素之類的東東都會有所改變,對於本人來說,這方面人類跟其他動物沒有分別,所以我推斷兩者面對臨死前的衝激同樣有壓力,「毒素」必定極高!雖則我都認為這對身體不好,但我不害怕,因為我比牠們更毒:p哈哈~~

我諗都無諗過自己會有日變成素食者,「食」係最易得到兼可肆無忌憚地滿足的本能欲望,除非為左纖體,我真係唔會加以約束!但我還是十分欣賞對動物平等對待的茹素者!

mac,放心,香港人出街食飯點都會嗌碟菜既:p 只要你忍住唔出你d厭倦/不屑樣,你仍然會有朋友的!!哈哈~

喂呀,你或者又覺得煩嘞...都俾我講多次啦~~
唔該,好好照顧自己。

k

Anonymous said...

呼~~~~一大段字,史無前例!!

疾走baby said...

真係好一大段字,大家都好利害...我有嘢講嫁,但要等放工先... mac 你宜家真係好似“7個公寓”套戲d生活...

cching said...

喂,我撐你呀MAC,我有個好好好朋友都係食素, 佢都食左有兩年,我地每次食嘢都會唸埋佢嗰份,睇下間嘢有無素食,所以無朋友里樣嘢係吾成立,係朋友嘅話,點會吾理會吖?!
其實聖經都有講,人係“挪亞方舟“時期之前係食素,但洪水完結後,人就可以食肉。

「凡活著的動物,都可以作你們的食物,這一切我都賜給你們,如同菜蔬一樣。」創世紀9章3節
但又繼續說:「唯獨帶著血,那就是牠的生命,你們不可吃。」 創世紀9章4節
so......原來係咁。

Anonymous said...

唔~我曾經有兩次食素既經驗.第一次係我的兔仔瓜左..我太傷心.食左一個星期素...第二次.我只係食素兩日..haha..因為我去過泰國既時候...餵農場既動物食野..唔~佢地真係好可愛..誰不知...佢地又會係我地既食物..真係好慘慘...
ai~
於是番hk決定唔食肉....點知都係唔得..不過我係唔會食果d見住佢瓜既動物ga~....太慘la...

最多食一件件的肉..

ai~....不過食動物真係唔係咁好既...

小肥鴨..

Anonymous said...

噢,我都從一位基督徒口中得知佢地係唔食豬紅同唔食有血既牛扒嫁,即係要起碼7成熟!

小肥鴨,咁,正常黎講上得碟既都係一件件既,好少成隻上:p嘻嘻~~
當然,你最怕既蝦除外XD
K

Anonymous said...

你真係租咗間屋!希望你只係比咗一個月租,而唔係比3個月租而住1個月啦!

我都覺得唔會因為食齋而冇朋友lor,你未免對你d朋友太冇信心啦!
正如 ms kam 話齋,我地食飯點都會叫碟菜食嘅,不過,當然埋單時,都係平均share $ 啦,唔會因為你只係食菜而收你平d,哈哈...可能食齋d人覺得好唔抵,所以自己避見朋友咋0麻...

你好似仲有好多地方未去喎,會唔會去加爾各答calcutta?
唔知離pune有幾遠...不過可能有少少走回頭路,calcutta好似比較接近nepal...

riki

Anonymous said...

hi all,

這裏已經成了我其中一個精神食量,真好!!

每個人都唔同,每個人都有自己喜歡既野,所以想食咩就食咩啦,自己鐘意就ok!!

多謝大家撐我!!ha..ha..很感激大家!!

其實係一d都唔"7個公寓"的因為我係一個人住,一個食飯的,偶然可能會同其他人食,現在的我很想獨處一下,基本上我好多時都唔想同人講野, 好似尋日咁,我係去左火車站附近食飯,食完之後去左火車站度hea, 之後有個伊斯蘭教的的士司機(ha..又係伊斯蘭教的),我真係好唔想佢講野!!我真係好怕係火車站同陌生人講野,十次有十次都唔係好野!!唔係想cheat你就係想賺你錢...非常討厭,但係我又好鐘意火車站,因為你靜靜咁坐係火車站度觀察既時候,真係可以見到好多眾生相,好有趣...例如好似尋日咁,見到一個警察同一個扮女人既男人理論,我"感覺"警察話:你唔再係度搵食啦,你快d同我走....個扮女人既男人:咩事先,咩事先,我依家係唔係犯左法呀,我點解唔可以係度呀...,個警察好想再理佢之後走左,(要講下點解會咁,係印度火車站入面,佢地係打正男人扮女人既期號黎問人要錢搵食的,我覺得d印度人見到佢咁樣著真係好爆,所以係覺得好funny既情況下比錢佢地的),我第一次遇到佢地既時候係坐緊火車既時候,我企係門口欣賞緊d風景既時候,突然有個扮女人既男人既人係後面叫我:um~~哀鬼~~come on la~~(大概係咁既感覺啦), 嘩..嚇能到我呀.....卜街....., 我果時係全神咁睇緊好靚既風景,點之一個轉身就......

大部份時間好好feel,少部份時間有d悶,不過整體上都好滿意,只係好多時都唔想同人傾計,想獨處一下...

當然我只係比左一個月租啦,我check隔黎的人,我的租是貴左少少,不過都可以受接啦..ha..

我應該唔會去calcutta的!!再睇情況啦!!

mac

Anonymous said...

mac,
你所講既男扮女呢,可能就係所謂既「閹人」,應該仲有第二d稱呼的,但我唔記得嘞:p 姐係果d會係初生bb出世後黎載歌載舞,祝福bb搵飯食既「閹人」呀,若果真係呢類人呢,我諗d印度人唔係因為覺得funny先俾錢囉,係怕左佢地先俾錢囉!部份印度人係相信「閹人」係有法力架,認為佢地可以有效地祝福,同時可以有效地咀咒!!
喂,你都好搞笑姐,自己幫埋d印度人度對白XDD
你話:唔想同人講野←@@唔似你!

riki,
你段野令我笑左出黎!!XDDDDD

K

foxymcdee said...

食素係好事(起碼NG係壞事嘛)我食左兩年幾啦。身體健康如從前。但你有心埋準備,好多人會問你點解NG食肉。好心人如cching就無野,仲叫好野你食。有D人會問你好多野,串下你反下你咁,好煩!
其實NG需要D營養學家或任何學說支持自己食肉定食素。如果要我為咀巴幾分鐘的味覺傷害其他生命,我覺得我無權咁做。既然咁,我就NG可以比食欲控制我既思想。自己都控制NG到自己,好驚。何況大自然provide咁多蔬果,五穀,一定NG會餓死。仲可以好好味!
更令人驚係人食肉愈黎愈過份。強行製造生命,改造基因,極差既飼養環境,不人道大批殺害有如工場。獅子老虎都係餓至食,人就未餓就殺左先。有D走火入魔。
不過食素食肉都要注意均衡,飲多D奶,食菠菜,紫菜等。
cching,「唯獨帶著血,那就是牠的生命,你們不可吃。」即係等佢地自然死至食?

Anonymous said...

啪!啪!啪!....(這是熱烈的掌聲)
勁!!好yahoo知識+!!!
k

Anonymous said...

啪!啪!啪!....(這是熱烈的掌聲)
勁!!好yahoo知識+!!!
k