Sunday, August 20, 2006

發表一下

56K@Windows Live Messenger 說:
"男人呢......其實就冇唔同既,一個二個都只係想一個目的既o者........."

56K@Windows Live Messenger 說:
真理!!!!!!!!!!!!!!!!!

小肥塔 說:


56K@Windows Live Messenger 說:
hahaaaaa

小肥塔 說:
呢樣野係真既

56K@Windows Live Messenger 說:
性~~~~~~~只係性..........

56K@Windows Live Messenger 說:
同dog有乜分別

小肥塔 說:
我d男仔朋友成日都同我講,佢話男性既角度,真係有性先有愛

小肥塔 說:
同女仔剛相反

56K@Windows Live Messenger 說:
我唔信個個都係咁

小肥塔 說:
咁10個有9個係,睇下你搵唔搵到果一個lor

56K@Windows Live Messenger 說:
佢地搵藉口姐maybe

56K@Windows Live Messenger 說:
少lor

小肥塔 說:
我好信我d仔仔同我講既說話,而事實亦都可以親眼見到,男人真係咁

56K@Windows Live Messenger 說:
生理反應行先, 好原始人的感覺....

小肥塔 說:
人根本就冇原始唔原始,本性就係咁

56K@Windows Live Messenger 說:
做完先發覺唔愛....唉

小肥塔 說:
冇野既...........唔試過又點知o者,有時我覺得做唔一定要建基愛架,其實男同女都係講需要o者

56K@Windows Live Messenger 說:
需要是可自己解決的

小肥塔 說:
我諗係比「做愛」呢個字眼影響到o者,如果用「性行為」,就唔會有咁既錯覺

56K@Windows Live Messenger 說:
當然你情我願就冇問題

小肥塔 說:
需要係可自己解決.....但係解得一時唔解得一世,如果咩都可以靠自己,咁就唔會有男同女啦

56K@Windows Live Messenger 說:
係lor"做愛"對我黎講係神聖的

小肥塔 說:
點解呢

56K@Windows Live Messenger 說:
性行為,扑野等字眼係just sex

56K@Windows Live Messenger 說:
冇love,要 就唔同

小肥塔 說:
咩唔同

56K@Windows Live Messenger 說:
性行為,扑野係just為需要

56K@Windows Live Messenger 說:
make love層次唔同

小肥塔 說:
但到頭來,大家咪又係做埋同一樣野

56K@Windows Live Messenger 說:
需要係可自己解決.....但係解得一時唔解得一世,如果咩都可以靠自己,咁就唔會有男同女啦~~~~咁
男同女唔係掙係為做而生既

小肥塔 說:
但有咁既構造,就有佢既用處既

56K@Windows Live Messenger 說:
性質唔同嘛,叫雞同係sex,同愛人係love

小肥塔 說:
係既

56K@Windows Live Messenger 說:
有咁既構造,就有佢既用處既~~~咁梗係啦

56K@Windows Live Messenger 說:
自我控制係人同其他動物既分別

小肥塔 說:
不如我地將我地既conversation post上去個blog到,等其他人回應下lor

5 comments:

Anonymous said...

感謝riki你的著眼點落o係「控制自己」, 咁我就可以借提發揮喇~~我喜歡關符倫理的探討^_____^

關於在「性」上的自我約束, 相信大部份成因源自「道德」罷; 文明人除了會想著自己外, 亦會思考自己與這世界的關係, 人與人間的互動是立足這世界的重點, 要怎樣和諧共處, 要怎樣避免互相傷害, 我們便立下規矩, 以方便管理自己及管理他人, 這東西就是「道德」了 。

個人大致上都認同社會所追求的道德標準, 約定俗成的教化是令我接納社會這套的主因, 但跟大圍未必代表「好」或「對」。
最穩陣的做法是培養自己的分析力, 之後將自己經理性分析後的見解公開討論, 討論取了為找出較完滿的答案外, 亦可從他人的角度得悉自己的盲點; 以上是我最喜而又最希望加強的能力。
另最簡單直接的方法是「將心比己」, (例: 你女友界仔會令你傷心,你就不要去yo女讓女友傷心。)但這方法對自我中心的人未必合用, 因他們往往忽略他人的感受T_____T

在思想上, 我容許自由發揮, 在行為上, 是必須加以管束, 因為我的身份不只是個體, 我亦是群體中的一個, 所以在滿足自我的同時, 要顧及自己對其他人的影響。嘿, 淨用把口講梗係易:p我都希望自己可以做得到亦做得好呢……

其實, 我們都心知甚麼是該做, 甚麼是不該做; 曾經有朋友理直氣壯表示自己單身去嫖, 公平交易沒甚麼不妥, 噢, 是嗎? 那你會告訴你媽你那愉快的經歷嗎?


**個blog邊個搞架???靚wor,我喜綠色主打,好舒服寫意咁, 撞埋dd橙色又加幾分活潑!**

k

Anonymous said...

k

你個腦真係好複雜!我覺得應該搵次你啦,mac 啦, 仲有我地個護士朋友仔(你話佢好yahoo知識果個)一齊開個城市論壇!!

好認真想問 k & mac 一個問題,你地成日諗d咁複雜嘅嘢, 你地個腦唔攰咩?

近排返工好辛苦, 有首歌好代表到我而家心情, 黃貫中 "打"..... 聽頭10秒就可以!

r

Anonymous said...

哈哈~~城市論壇?!嘩, 我呢d講野一舊舊既語言障礙, 恐怕到時會交唔到貨噃:p
係呢, 聽聞mac對性有好多見解個wor, 幹嗎收哂口? 我諗我唔算係衛道之士, 唔駛怕我wor, 分享吓啦 ^___________^

r, 你傻豬黎既, 複雜只係錯覺黎姐, 你咪俾我打多幾隻字就嚇窒先得架, 只不過我比你得閒咪可以諗多d, 諗入d咁lor, 加上分析解構又真係幾好玩呢~~所以諗到慶起係唔覺攰架, 但係搵料幫助分析果陣咪會攰lor, 唉...但整體以言, 呢家野好駛好用兼好玩, 唔岩你都試吓, 好忙? 咁得閒先啦, 嘻嘻xp

閑人k

Anonymous said...

dear mac,

ooops.......

你為什麼要糾纏在這幾句中, 而不乾脆分享一下你的見解呢?!

k

Anonymous said...

我撐你,
不過,做完先發覺唔愛!
慘羅 ......拖鞋買返來,才來講不穿....女仔真還慘....
都是基的好點.