Sunday, October 08, 2006

When Will Kit Leave?

I hope to see the guy one more time before he goes to Toronto. It will be a long time that we will not be able to see him. Let's come out if everyone is not busy!

Joe

8 comments:

Anonymous said...

AGREE!!

我13-17號唔響香港....

r

亞塔@unlike the other said...

weekday都應該冇問題既
但傑仔唔係聽日就走喇咩?

Anonymous said...

睇佢頭友me me mo mo咁,
就知佢唔捨得走啦:p
話唔埋再有咩變卦都未定xp

k

Anonymous said...

佢話20/10走^_________^

疾走baby said...

多謝呀各位!係囉 Joe 你都未介紹你多倫多的好朋友比我認識,就係因為咁… 所以… 我又再延期啦… 唉…又…

我要今個星期先知幾時真的走得… 如果一切順利會是20號。原果今個星期六或日大家都得閒出來的話我是無問題的,不介意的話可來我家或其他地方都無所為,再看情況。
如未能在走前見大家,先在這裡跟大家說再見,各位 unliketheother 成員,希望各人心想事成,前程錦鏽! 未做生意嘅發達,未拍拖嘅結婚,去修行嘅得道… 各那樣各那樣….

cching said...

i'm not available on this weekend ar, i need to go to china, will be back on Sunday, any further confirmation, tell me.

Anonymous said...

要走的不會留
要留的不會走

何必拉拉扯扯

S

Anonymous said...

「不介意的話可來我家或其他地方都無所為」←不介意!
邊日?

推~~~《prison break》(逃)
啱啱睇完, 勁吊癮!
k