Wednesday, May 30, 2007

anybody home?

大家好耐都無新posting,

joe, 我知你30/6 會去星光大道玩beyond 嘅歌, 可惜我嚟唔到, 因為當日我已經響西藏拉薩, 加油呀, 可唔可以有人錄低 dv 比我睇呀? 不過你都通知我細妹果日嘅時間呀, 等佢同朋友可以去支持!! 個 function confirm 後, 我再通知 ar paul's assistant, 叫佢講比 ar paul 知! 講聲啫, 或者佢會去呢, 你可以叫河馬通知 ar paul...

cching, 我未睇晒你內蒙d 相, 不過個 album 好 OK, 不過要比錢申請喎...

tap, 我走之前會去你office 參觀架

mac, 你幾時去新彊? or 你而家已經響新彊?

jie, 你最近搞緊乜?

silvia, 昨天終於收到你的 fwd email, 你終於出現番

ms kam, 你之前出國去咗邊度玩?

以上次序係響近日大家露面次數而定

riki

9 comments:

Unknown said...

耶~~好衰架~~
最尾果句搞到排第尾既我有d尷尬添xp
嗱,起碼今回係我最快覆吖:p

unliketheother said...

good

我留言後都有每日上嚟睇架, 不過無人留言咋 ma

riki

亞塔@unlike the other said...

唔好意思喇,近日真係忙到爆炸!
其實我都好想搵你地出黎見下面架!
不如就係6月30日之前出黎gathering啦!
我地好似好耐都未試過整人喇!

仲有一件事想話比大家聽,你地要去旅行又好去流浪都好,記得o係11月尾至12月頭盡量係香港喎,因為如無意外既話,我12月中之前會離開香港架喇,我想係我離開香港之前同大家食個飯咁lor,OK嘛???

unliketheother said...

riki 當我見到你的留言...
我宜家
日日都係HANDMADE LA 不過見你晤到炸播?

unliketheother said...

大家19號有無時間食飯?

我23號就去拉薩 la, 應該去到7月中, 之後去邊就唔知啦, 仲未諗到, 但係我係無買回程機票回港, 我都想知我之後應該去邊... either nepal, 新彊 or 東京 (因為我韓國個朋友搬咗去東京, 所以只需買一張機票就可以去住,如果唔係, 我重來都唔會諗去日本呢個地方), 如無意外, 出年會同上次去nepal 嘅義工朋友再去探訪, 而新彊, 我又會同我細妹再去, 因為我地上次去唔到客納斯湖... =p

tap, 你過去台灣發展你嘅新事業+戀情??? good!! 我11月如無意外, 點都會響香港,因為有朋友結婚!

riki

unliketheother said...

拿我又留言喇,晤好話我離群,食飯或整個有趣d的活動鴉,例如去澳門、海洋公園或其他。

unliketheother said...

我真係忙到嘔茄,我都唔記得左上來看下大家有冇留言...
好感慨地大家又似乎各散東西.
我就係HK不停的讀書同番工...NON STOP咁讀.好似永遠都唔夠...

其他人好似流浪外地..真係似乎好開心

不過我又唔可以.因為我已經流浪過...
依家完全唔想停.亦唔停得....

AI~我反而好懷念大家一起去台灣的日子
因為...
我既第一次....
第一次同朋友去外地旅行...
係真GA~
MY FIRST TIME...HAA

所以好懷念....

我講完LA~

TAP:恭喜你有新的挑戰與愛
RIKI:你忙左咁耐,你真係要好好ENJOY LIFE
MAC: 希望你探索度上帝與你既關係
JOE:你既BAND SOUND我好期待,加油
CCHING:你都好忙..忙到我MSN你都係得一句
好忙既回應..HAHA
KAM: 你行縱好神秘....我以為你上左山禪修
KIT: 储好能量再出發.

SILVIA字

亞塔@unlike the other said...

我19號係ok架!
我預留左個時間比你地架喇!

Anonymous said...

19號咪即聽日!! sorry, 太耐無出現
,tap, mac and riki, 上次的相失敗了,原來要好夠銧先得,上次太暗了.但係真係wide D.

原來tap 小姐有新景氣,good, 我都想有人生的驚喜呀! 出來要講多D,咁你咪resign jor?!

我因為之前resign jor , 要交接及做埋手頭上的工作,都無咩時間做自己野。現在又係新公司做吾到自己野,所以咪失去聯絡咁囉!
我都好想見吓大家,吾知齊人麼? kit 你會到嗎? mac ,你係香港?
明天電聯。