Monday, March 20, 2006

請問星期日我地有幾多人可以北上的呢??

請問星期日我地有幾多人可以北上的呢??去與唔去都請回覆!!
mac

9 comments:

Anonymous said...

我諗我去唔到, 因為我地部戲個investor星期一(27/3)嚟核數, 雖然我唔係會計部, 但係我諗我係要返工!

會唔會改9/4? 如果唔係, 你地照去啦!!

Anonymous said...

fr riki

Anonymous said...

Hey, I think if we go, we should all go together! Dont want to miss anybody... :)

Joe

Anonymous said...

好感動呀, 好似一個都不能少 (大家有冇睇過呢套戲?)

我最近睇套戲叫'ground hog day', 幾OK, 下次比你地睇.

riki

Anonymous said...

係啦........一於改期啦!

Anonymous said...

上面段message係我~亞塔架

Anonymous said...

改囉^__^

我都睇過《一個都不能少》,
某程度上我地同戲中的小朋友有幾分相似,就係傻勁,單純同堅持XD

k

Anonymous said...

我覺得北上都係應該一個都不能少囉!!
mac

Anonymous said...

話~

我好遲入席播... 不過我會睇曬大家寫的嘢...

ps 我十分十分喜歡 “ground hog day" 這套戲

因為我每日都係重複昨日的嘢... 哈哈

basil