Monday, March 20, 2006

有冇諗到有d咩好既主題呢?

作文要有題目,
課文要有主旨,
活動要有目的,
咁......
其實大家對今次集體創作既活動,有冇諗到有d咩好既主題呢?

亞塔說:「不如今次我地創作既野係圍繞住我地8個人架啦,我地一班人相識只有一段短既時間,但係可以迅速地成為好友,不過我地又將會o係好短既時間之後,將有一個短暫既別離,咁我地都可以試下圍繞住呢樣野去創作啦,畫一d野去代表呢種感覺都ok呀.......哈哈」

呢個就係我既意見,你地又有d咩更好既idea呢???不妨發表下.....

7 comments:

Anonymous said...

嗚......>__________<
苦思良久,諗到再講
你呢個我ok喎
K

Anonymous said...

即係全部人都要畫畫??
之前mac 提議過去搵一片石群, 再響石群上畫畫, 大家O 唔O 呢?

riki

Anonymous said...

i like Tap's idea! btw, we can all use different material to create this piece of art! like someone may use drawing, some may use camera, maybe i use some music... i don't know... just a thought!

Anonymous said...

O
mac

Anonymous said...

唔~係石上畫咁大堆野...會唔會比人話破壞生態而每粒石頭都要比番$1500 ga?hahaha
silvia 字

Anonymous said...

就等我地以身試法啦,
至多我負責睇水喇,哈哈
k

Anonymous said...

睇水??咁辛苦你....唔好la~~ hehe..

silvia字