Tuesday, April 18, 2006

大家一齊期待中既集體創作計劃

各位弟兄姐妹,

有事要宣佈呀!!!!!!
大家一齊期待中既集體創作計劃,仲記得嘛?
我同mac哥定左一個日期,睇下大家得唔得,詳細情況如下:

日期:2006年4月30日(星期日)
時間:應該全日
地點:我屋企個天台
活動:集體創作同埋BBQ呀!!!!!(正喎)

大約我地會畫o係一張大畫布/麻布上面又或是一塊大木板上面!!!!

大家得同唔得,同埋再有咩意見都可以隨時講喎......

14 comments:

wujo said...

I like the idea! Let's do it! Count me in!

Anonymous said...

yeah!! yeah!! yeah!!
mac

Anonymous said...

應........該OK嘅!!

不過我唔燒嘢食啦, 我會自備壽司到場...

riki

Anonymous said...

我都多數得ga la..同埋莊文傑一齊來ga la...不過幾點呀.我上午要番教會and教主日學...所以下午先方便~唔好意思~

silvia字

亞塔@unlike the other said...

陳姑娘下午黎都冇問題架,唔好下到好午就得啦........哈哈!

Anonymous said...

好呀,我都下下地午
另問,我地用膠彩乎?
k

Anonymous said...

hohoho..下午就係下午既時間..我相信都唔係好下下午既~~~hehee..你知la..入來元朗..好屎遠ga ma....haha

silvia字

Anonymous said...

riki 咁你會準備幾多人份量既壽司到場呀??我想食三文魚(新鮮d既),海膽(大隻d既),帶子(厚肉d既),最好就買埋冷面,不過最緊要都係新鮮囉,豉油就最緊要係頭抽囉,wasahi黎講呢就都冇咩所謂既,最緊要靚就得架啦!!至於份量黎講呢就買多少少我都唔介意,我頂多燒少條腸都會幫下你食埋佢既,但係果d平野呀,即係果d咩加洲卷呀,豆腐壽司呀,雞蛋壽司呀就最好買少d,我自己就唔係好食得慣啦,食多兩舊有食都會頂住個胃,唔係好"撕"服咁囉.重有點解你唔話買埋甜品架呢?因為食完一餐冇d甜品到肚個人會好唔平衡架喎,順便如何可以就幫我買杯coffee,求其starbucks果d都ok架啦,不過最緊要夠熱囉!!唔...暫時係咁多先啦,不過你果日最緊要就唔好熄電話,因為如果我諗到咩即刻想買既時候我驚揾唔到你就麻煩啦,我費事你買完入黎之後又要即刻出過去買就唔好啦,你知啦,因為我真係唔係好想食食下又要等囉.........ok?!

亞塔@unlike the other said...

請問以上呢段野係邊個既傑作呀????
.
.
.
.
超正lor!!!!!!!

Anonymous said...

咁Q 煩,都應該係呀mac gor 啦....

riki

Anonymous said...

吾好意思,咁遲至覆,我都會係到𠺢啦,不過都係下午,因我早上要返崇拜嘛!個地點係塔頂, 哈哈

我想燒燒買呀, 啲燒買有料仲好食.既個樣好似酒樓燒買嗰種。阿mac你要試下啦!

吾好買咁多野食呀,因住食吾晒,阿塔同bibi要自己食晒!!日日帶飯都吾掂。謝!

cching

亞塔@unlike the other said...

我依家先發覺30號o個個星期日,之後星期一係假期黎架......正喎!咁我地夜d都唔緊要啦.....hee!

Anonymous said...

咁多位,

當日3:00pm

大家有冇問題呢??

mac

Anonymous said...

ooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

silvia & kit