Thursday, April 27, 2006

星期日既時間

各兄弟姐妹,

雖然亞mac已經post左星期日既時間係3點,但見其他人冇乜反應,唯有再post多次啦!
星期日3點到我屋企,大家有冇問題?

仲有,我想問我地究竟係等齊人先去買野定係點呢?

其實因為我聽晚就要陪我亞婆返上東莞,所以我要睇下大家有咩決定,我就應該會o係星期日既朝早返到黎hk既,不過星期五,六,日有咩問題都可以隨時打比我既........

咁唔知大家又有咩意見同問題呢?

8 comments:

Anonymous said...

all,
這是天文台的報告呀!!下雨會吾會對我地的計畫有影響𠺢(天台有無瓦庶頭)? 我3點無問題,我再問下JOE先!

驟雨
22-26 C
75-95 %
初時有驟雨,短暫時間有陽光。 東至東北風3 至4 級。
http://hk.weather.yahoo.com/detail.html

cching

Anonymous said...

ai~次次都係咁ga!!上次有gathering我又sick leave,今次又gathering,我又sick again....天呀..太可怕la~ 唔理呀~~如果BBQ..我都要BBQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQ.....不過大家小心比我D傷風菌傳染....
(但係如果改左期 OR 改左其他活動既話~通知聲~~ )thxxxxxx

silvia字

Anonymous said...

敢作敢受,玩死把就...HA...HA...
mac

Anonymous said...

開波先黎落雨,
唔通連個天都唔鍾意我?!XP
K

Anonymous said...

silvia 你仲未好番? 你病咗好耐lor wor, 阿joe生日前你已經病緊, 傑仔又病, 佢都感冒咗好耐, 各位大哥, 我最近都唔係好掂, 中西醫, 針灸, 拔罐, 推拿乜都做齊, 遲d會再入院照胃鏡,心嘅超聲波等等,睇怕份保險都用得著la啩,不過我都會出現,again, 我會自備壽司架啦,不過我可以幫手去買BBQ嘢lor...
riki

Anonymous said...

親愛的riki小姐,
ai~我好番冇耐...咪就係比kit仔傳染番過來law...d細菌..去我度,又去下kit仔度..又去番我度..生生不息~~ai~~

你到底咩樹呀..搞咁多中醫野..計我話,你早d sleep..唔食牛肉 n 熱氣野...食多d士多啤利..木瓜..再唔係燕窩,,,haha..可能咩都會好番曬~~~~

silvia字

Anonymous said...

riki,
嘩,好大單咁喎@@
錫吓自己,咪捱壞身子呀!

其他病者,
哼,交叉感染令人妒忌!!

k

Anonymous said...

各位

大家有冇idea 要畫畫size 係幾大?
4'x6'?
我會將我公司有poster color埋去(雖然唔知用唔用得著),mac 會帶噴漆,大家有其他顏料都帶去先啦(好似好可憐咁, 要大家籌期顏料), 阿塔聽朝會返香港, 到時再打比佢睇下要買d 乜

ms k & s, 我OK 呀,點都會捱埋個首映先"林".唔使擔心
不過有時真係會太激氣,忍得太多,會心口痛,所以心臟應該冇事, 應該淨係個胃問題...

seeya
riki