Monday, May 01, 2006

終於都完成Our own project!



各位兄弟姐妹,

我地最終都完成左我地既project喇,大家唔知滿唔滿意呢?我自己就認為非常ok喇,我地既作品唔可以稱得上為好靚,但最少我地能夠打破「後生仔淨係得個講字」既定律啦,right?我地唔知講得出,仲會係最後做得到,簡直就可以好proud of 成件事啦!我聽朝就會上去影底乾左之後既效果架喇,期待中呢....

仲有,講個秘密大家知啦......其實星期日(即係今日)就係小妹既舊曆生日呀!(我都係今朝睇tv既時候,睇到左上角既顯示先知咋,哈哈),咁就多謝埋你地陪我過左個舊曆生日啦........thz!

再次多謝各位光臨寒舍,如果大家有興趣既可以再次光臨架.......隨時都歡迎!!!

** p.s. Mac哥,你記得帶埋我地幅作品去印度同歐洲呀!haha

6 comments:

Anonymous said...

尋晚搞畫野活動好好玩耶^3^
但番到屋企頭好痛,又攰到死,攤o係疏化度hea左成個幾鐘先捨得去沖涼洗面,假若有《寵我‧懂我》幫我落妝兼跟手沖埋涼就好啦:p

哈,又會咁啱既塔^^
仲有呀,我個躉好痛呀~
我細佬問我係咪為左套《回魂夜》出賣自己籮柚呀,哈哈~thz呀!!

Anonymous said...

實在太開心LA~終於搞掂左....唔~呢張驚世巨作比呀MAC哥去印度.一定好有FEEL~而且可以比佢做浪子時打地舖用.....實用又美觀....真係好LA~

SILVIA字

wujo said...

It's a very good memory! Hopefully we can get to do it again!

Anonymous said...

ha...ha...ha...
不過我覺得我真係對唔住riki,因為我真係唔係好鐘意我最後加上去果部份囉...
mac

Anonymous said...

mac, 千祈唔好覺得唔好意思, 創作嘅嘢, 都係隨心啫,唔使咁介意喎, 請大家食餐飯就冇事啦...

講真,真係好想你帶埋幅畫去,有咁多朋友嘅真跡陪住你, 幾好呀!!

silvia, 佢係去做浪子, 唔係去行乞喎, 點解要打地舖? haha...

riki  

Anonymous said...

haha..riki..咁我認為mac用將野來做被舖都可以ar ma~..咁佢就連sleep時都比我地各位同胞既愛包裹住..hahaa...

silvia字.....
P.s
我覺得整體上張野都幾有feel..幾粗糙得來又唔表面..構圖又rich~大致上係驚喜之作...haha..由其係joe既 骨頭人..唔~令畫面有左重心...