Friday, June 23, 2006

個blog已經冷凍左?

大家好似好忙咁?唔通mac哥走左之後,我地個blog就冰封左??
好似最近都冇咩新topic分享下
又冇曬大家既縱影咁
好彩仲有riki發起既'軟硬talk show'咁到時大家又見la
至於我最近都係忙住番份老遠既幼稚園替工and study la,18/7之後我又冇野do
依家搵工中.....

and請問大家最近有咩事可以分享下既呢?
留個言la~~~~~~~

以上既係silvia留言

13 comments:

Anonymous said...

到!miss chan早晨!
呼~~呢度真係靜到呢~~其實有時我都想開d無聊topic講吓架!

今晚我睇左《crash》(撞車)好戲一齣!!講種族歧視,講唔同人o係唔同既處境會點做,講人生既無奈,聽落係咪好卡夫卡呢?!係灰架,但當中亦有情有愛!我唔講太多住嘞,因為我e+fu梗mask,趕時間,唔想打太多字:p

另外,最近沉醉o係thom yorke新碟!!愛死了!!!!如果thom yorke想食人,我諗我會好願意俾佢食!!!!我諗...我終於黐左嘞xp

得閒聚吓啦各位,
我好寂寞呀,小千

k

Anonymous said...

5 你要加油 景佩 不要灰心噢 好事會圍繞大家身邊

以下是兒歌部份...
music intro-
大家也加油 大家也加油 ..
riki riki 加加油 阿joe 阿joe快加油 c.. c ching ing也加油
阿塔阿甘加加油 嘩嘩! 甘甘!si.. si..silvia kit kit mac mac 啦..啦...啦...joe joe c c...希希...啦..啦..

Anonymous said...

好難聽...=__=

Anonymous said...

傑仔,你唔好以為你唔留名就唔知係你呀!
喂,各位, 30/6 出0黎食飯喇喂!
覆吓啦....
riki

Anonymous said...

莊文傑先生..........
唔~我真係好想知..果首所謂既兒歌....係點唱既呢....
仲有一個重點....
話曬大家都咁熟...我個名唔係「景」佩...而係「璟」佩.......
心淡..........................................................................................................................................

Anonymous said...

riki,

好噃,可以直落睇埋波
德國vs亞根停!!

k

Anonymous said...

各位有冇好地方提議??不過其實我唔好睇波架 =P

riki 

Anonymous said...

riki,只要你搵隊認為win硬既黎支持,之後自我催眠令自己深信佢地係掂既,咁你就容易d投入嫁嘞~~
再唔係淨睇靚仔囉^_______^
k

Anonymous said...

其他人去左邊?

Anonymous said...

各位,

30號原來我唔得呀!我要出席送別會呀,我朋友走得太急喇,唔好意思!!!我出唔到黎喇....唔洗理我架喇!

你地可以繼續去欣賞球技,而我呢....
我寧願去搵/睇靚仔喇~~~~~
玩得開心d啦~

tap

Anonymous said...

好嘢30/6終於見到大家啦!

cching said...

HEY,
真的很少見到大家,近排很忙, 返工時間都吾夠時間留言,現在都係蛇一會,蛇來留言同update 下自己同身邊的各方好友。

星期五,joe哥好似吾得,會做到死,吾知佢riki 講左未? 佢都想見下大家喎!coz long time no see, 吾講你吾知!haha, 實在太無聊了啦我!

Anonymous said...

咁點呢?
k