Saturday, June 24, 2006

mac is still alive

hi all,

This is Mac, i still alive, finally, i'm in India today la.....is so hard to go here!!i feel here hot like hellllllllllllllllllllllllllllllllllll

love is all around!!
mac

7 comments:

Anonymous said...

噢!原來你仍在生!!你要勇敢地生存落去呀!!!

早兩日我睇都市閒情見到個印度佬教跳印度舞,咁好玩我梗係跟住跳啦!但我發現自己嚴重手腳唔協調!你學埋呢樣先番黎啦,到時再教我呀!

小心身子,安全第一!
多d打番屋企呀!
快d寫信俾我啦~~嗱,起碼400字:p

k

Anonymous said...

good to know that u still alive...

咁你記得用k小姐比你D防曬喇!
又要學瑜伽,又要學印度舞,都幾忙,咁唔爭在學埋印度菜,我想食呀....
   
mac, 你係咪應該去玩完先去osho度?
唔知osho個computer centre會唔會有web cam 比大家見到你現時乜0野狀態呢? 會唔會已經變咗一舊炭,燶咗...

take care
riki

Anonymous said...

wa..mac哥,其實我好鐘意食chicken kurma. and butter chicken ..你順便係印度買d 醬料番來la,一係你學成回來教我la..haha

祝你生龍活虎..身體健康

silvia字

亞塔@unlike the other said...

唔知你果邊熱,仲有hk都熱到爆呀!

cching said...

Mac,

"Love 好似本聖經,Love 好專敬......!".....tell me why ...ai.... tell... me ...why ... (容許我段章取義,我真係唸起里首歌,但吾係所有歌詞都岩)

LOVE,里個字係你心同口都經常出現。相信你係感受到造物主的所做里個世界的本相。無壓力底下,個心都開放啲!

我都要放假呀,。我想9月去雲南呀。。。。。。。。。。!

Anonymous said...

唔係啦,我覺得全部歌詞都岩佢用噃~~安全第一:p

Anonymous said...

mac ya..hoo..真係好想感受一吓,你印度嗰邊係點... 你又無得影相比我哋睇 真係可惜

mac 跟住你會點呀?