Sunday, July 09, 2006

小肥鴨之生日晚宴









Hey,Mac......
我地想比d相你睇,証明我地真係有擺個位比你架!
你覺得呢餐好唔好食呀?

另外,亞joe哥都因為工事而黎唔到,不過唔緊要,我地都有擺埋個位比你架,哈哈!

最後要同小肥鴨講句:
「小肥鴨...........生日快樂呀!」



http://hk.pg.photos.yahoo.com/ph/travel_poohbi/album?.dir=7ca5scd&.src=ph&store=&prodid=&.done=http%3a//hk.pg.photos.yahoo.com/ph/travel_poohbi/my_photos

9 comments:

Anonymous said...

mac gor 同祖哥應該好羨慕我地有餐咁好嘅嘢食

thank u, 塔

r

Anonymous said...

哈哈,o個晚我地真係去到邊嘈到邊!先是o係茶餐廳睇港男,哇哈哈~~勁搞笑!我地又你一句我一句,笑爆嘴!更加爆既係silvia竟然係最清楚港男行情既一位!真係估你唔到XDDDD
之後會合埋riki同cching,我地又成為全場最嘈吱巴閉o個枱!哈哈~餐飯食得好開心呢!

silvia,生日快樂!
别失望!雖則今回mr.hk唔係筋肉男,但杰仔會為迎戰2007港男而操fit自己架喇!

cching,下次幫埋joe報名,等佢地可以孖住上,做唔到soler,都可以走 i love u boz路線吖,應該有機上位既XP

riki,我番到屋企先驚覺你借我的dvd係未開封,唔好意思,我太唔識趣喇!!你未睇我就借左去!
sor,sor,sor....>___< 我會好好對佢,下次再還你!

塔,下次再還你x2,我尋日睇報紙話c朗似陳冠希呀,併埋張相真係似噃!所以呢~~~若果
「陳冠希= 靚仔
等於
c朗 = 靚仔」
呢個理論係合理既!

joe & mac,食得飽唔飽呀?
我地仲留左張單等你地埋:p哈哈~

k

Anonymous said...

好開心....X 1000000000000000000
因為我有可能成十年都冇同一大炸朋友慶祝OR預祝小妹我既BIRTHDAY LA....
雖然比MAC哥唔知有心定冇意咁鍚爆左你地會同我DINNER....但係我都好開心...

識度你地真係令人感動~~..hahaa...

仲有個bd cake又好好味...

1)首先在此要多謝莊文件先生佢係百忙之中抽空安排活動...而且仲拿住部巨影camera..(因佢唔識用digital)真係辛苦曬...而第二日仲同小妹去左disneyland..雖然熱到爆..但係大家都好enjoy.

2)要多謝TAP小姐佢放工之後得係半條人命都仲要來同我地係茶記看港男show.....而且dinner時仲同我拍下我好多失儀片..真係好開心......haha

3)thanks riki小姐.冇la la做左「文件」先生既助手...幫佢取cake...hehehe..

4)thanks miss kimkim 佢實在係生日dinner上表演左唔少特技表演.e.g伸利掂鼻..倦利...食...紙.....等等....hahaa.實在爆笑

5) thanks cching佢係好忙既工作中都及時出現...而且仲幫忙影左好多搞笑相..haha..

6) thanks joe哥..因為佢既唔得閒...我地食到好飽..hehehe

7) thanks mac哥..多得佢send email比我,係email中用文字唱出生日歌..仲張「文件」以為好有心安排好曬既野表現曬出來比我..實在係...太令人震撼...

仲之....thanks x 100000000000000000

p.s 我都希望有一日..「文件」and 「祖哥」都可以參加港男.成為新一代超新星組合..hahaa..

小肥鴨

亞塔@unlike the other said...

哈哈..........

小肥鴨,
你唔好唔記得仲有一個候選港男~亞mac先得架,你唔記得我地已經plan好左佢要用yoga post做selling point咩?

期待中

Anonymous said...

「6) thanks joe哥..因為佢既唔得閒...我地食到好飽..hehehe」←哇哈哈~~~絕!!!!
k

Anonymous said...

燒肥鴨(你去完disney,而家應該已經濃咗, 所以而家應該係燒肥鴨),唔使客氣, 我係響老遠間餅店訂咗, 再去佐敦pick up =)


riki  

wujo said...

I really miss a great party! Happy Birthday again to you Silvia! I am sure you will get prettier and prettier but also older and older! hahahhaha.

I miss those nice pizza! Let's go again next time! I love pizza!

Joe

cching said...

joe,
我下次買番嗰pizza 比你食啦,仲有要加墨西哥辣椒呀嘛!

cching said...

mac,

u now believe in HARE KRISHNA??coz my friend believe it and being a vegetarian also.


i found a bible which highlighted Jesus's words in red color, so u can know the only words from Jesus la.u need?

cching