Monday, July 10, 2006

有片睇喇喂......

伸脷比賽




講學生時代既名牌






5 comments:

Anonymous said...

哇哈哈~~~好樣衰!!!
好彩只係上鏡衰姐,我真人明明正好多架嘛!哈哈~~
k

cching said...

吾係呀,係雲雲的人物里,你都係好cute, 好卡通。我明白有人係好討厭個cute字來形容係自己身上,或者係卡通,阿tap都係咁講𠺢,尤其係伸利嗰part.

cching

亞塔@unlike the other said...

哈哈......
咁呀kam kam咪可以堪稱.....「Q K」,
哈哈哈哈......

Anonymous said...

唔~~「Q.... K」呢個名都真係好有創意呀下.....hehehe....不過我真係覺得kamkam佢好有卡通人物feel...haha..但係唔知係熟於邊一種cartoon呢..m_m

小肥鴨

呀~~係呀..好開心呀見度d 片..係片中既我.原來真係好奇怪..原來我係咁傻婆..wahahaa....

多謝你地呀~

Anonymous said...

弊,你地講既卡通,我即時諗起稻中!嗚哇~~~~我唔制呀>0<

小肥鴨!生日快樂!!

嘗試收歛k