Saturday, July 01, 2006

World Cup Party Night








10 comments:

Anonymous said...

FXXK ME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!who make it?? it's amazing!!

Anonymous said...

mac, all these photos r for u...
don't miss us too much...
when we hv dinner next time, we'll set 1 more seat for u.... imagine that u r having dinner w/ us... wahaha.....

remember u said no one know what will happen tmw, yes, my frd just told me that they no need moved to mumbai la... anything'll be changed in every sec, every min, every day..... hope they can flow to somewhere more exciting at next station ....

r

Anonymous said...

joe,多謝你首次借出場地供大家享用(我真係極愛上人屋企)! 我o係你飯廳放酒個櫃度,發現到我地一齊賀你大壽既相,嘻,感動!
別哭!!我諗施丹已變成超級撒雅人!遲吓葡萄牙vs法國,我會支持撒雅人:p

話時話,尋晚難為左三位唔睇波既姐姐仔喇...哈哈

下次記得開多個位俾mac,猶如養鬼仔一樣:p

Anonymous said...

碧咸 vs C朗拿度, 真係唔係好吸引, 如果施丹 vs 朗拿甸奴, 我應該唔會瞓著嘅 =P

r

Anonymous said...

茶實我都好like world cup ga..我之所以恰眼訓...係因為場ball真係....真係....好唔掂..搞咁耐一粒都唔入...加埋時都唔入..我唔想瞓著都幾難....不過十二碼果時,我都醒曬la..haahaha

小肥鴨

Anonymous said...

silvia,
睇完d奇相, 我發現你係我地之中既蒙娜麗莎!!
就係呢個笑容→ ^___^

疾走baby said...

mac = joe
當riki今日話比我聽後
我再睇返 都真係覺得 有d似 哈哈
無錯呀 多謝 joe哥借出場地 又有可愛的狗妹妹陪

Anonymous said...

查實..我都發現..我個笑臉..係冇咩變過..WA hahaa....
不過係因為我個位都冇轉過...一直係左手邊.....
但係d相又真係幾搞笑....haha

小肥鴨

另外..其實我一早都發現.joe哥某張相..影得好似mac哥..(不過我唔敢講出呢一件靈異變臉事件...)...太可怕了..hahhaa

亞塔@unlike the other said...

哎呀!!!!!!!靈異相呀!!!!!!!

原來..........
我地幫mac哥擺位食飯,佢真係返左黎喎....
仲影埋相添!!!

好神奇呀!

Anonymous said...

不要說了!!我很害怕!!!