Friday, June 30, 2006

i like this story!!

i read this fwd mail today, i like this story!!

今日執e-mail, 發現好多封好耐而未睇既mail,
大部份都係黎自同一個朋友,
而呢封係05年1月6日,
可能平時睇會無咩野,
當呢個人唔係你身邊,
感覺就好奇怪...
所以珍惜你身邊既人呀...



標題: 因為愛你, 所以特別送比你!!


曾經有個朋友同我講過佢自己既故事.....
響一年幾前,
佢同相戀左好多年既女朋友分手,

傷心欲絕....就響呢段時間,
佢睇左一部不知名既電影,
內容係講有個人死左之後去到天堂,
果度有好多好多天使,
仲有好多好似電視機既機器....天使請呢個人坐低,
然後呢D
機器就開始放映呢個人既一生。
就係咁,

呢個人就睇住自己既一生好似電影咁播放....但係,
佢發現機器每次放映緊佢逃避現實既場面,
畫面就會停格,
而呢部機器曾經停格響

1. 佢第一次激嬲爸爸媽媽而唔敢道歉
2. 佢深深愛上一個女人但係又唔敢表達
3. 為人父親既時侯, 唔敢表達自己對仔女既愛
4. 到死既時候, 都唔肯講出內心所想

就係咁,
呢個人一生既片段放完啦....天使們討論一陣之後,
同呢個人講:
你呢一生人裡面, 完全缺乏愛同埋勇氣,

所以我地要請你重回人間去學一學咩野叫愛同埋勇氣之後,
先至再番上黎呢度。
畫面一轉,呢個人又再一次出世啦....

因為佢要重新去學咩叫
愛同埋勇氣。
我個朋友話比我知,
呢部電影令佢非常震撼同埋感動
因為,
原來如果佢呢世學唔識咩叫原諒,
佢就要來生再學;
如果佢呢世學唔識勇敢面對,
佢又要來生再學;
咁樣,
佢覺得點解唔響呢一世就學好呢兩樣野呢?
呢個朋友既一番說話,
令到我重新提起勇氣去面對我應該要面對既生活同事情。
其實,
係天使的話!!

電影裡面有一位天使曾經咁樣講過:

有好多人進出你既生命;
但係只有真正愛你同鍚你既人先會響你個心裡面留底佢地既腳印,
眼淚同心跳..
如果一個人背叛你一次, 係佢既錯;
如果一個人背叛你兩次, 咁就係你既錯...
失去金錢既人, 失去好多;
失去朋友既人, 失去更多,
失去信心既人, 失去所有。
美麗既人係天然形成,
美麗既心先至係難能可貴。
你同我係朋友, 會帶比我另一位朋友,
咁我地互相就有三個朋友,
我地就開始成為一個小組, 就好似一個圈圈,
無開始亦都無結束,
無貴賤亦都無彼此...一路延續落去...

mac

5 comments:

亞塔@unlike the other said...

剛剛睇完呢篇野,真係有d似曾相識咁......
好似有個人同我講過.....

Anonymous said...

比佢返回現實再學一次可能都係一件好事, 起碼佢可生存多一次.
只要做到無悔就可以....

見到最後幾句話,好似我地咁,我同你係朋友, 再介紹比第3個朋友,咁我地嘅朋友圈就越來越大,呢樣嘢就係我做緊嘅嘢,但我會衡量果2個朋友係咪夾到先會介紹埋一齊玩...費事九唔搭八...係咪諗得太多呢?

r

Anonymous said...

係呀,你真係諗得太多喇!
快介紹!!

Anonymous said...

感動 感動 好感動
實在太感人

屎la~如果真係好似email咁講...
唔識要番來再學..
咁我就好大镬....
好多野仲未識ga bor~..haha

不過我知道人生只有一次
所以要好好珍惜你所擁有既一切
捍衛你既愛...
(有D肉痳)

小肥鴨

疾走baby said...

mac,
看到你留言 真高興
一直忙著 未能留言給大家的文章 實在不好意思
但當我看到你這一篇後 我決定怎樣都想寫點什麼
可能也不過是廢話數句 但 就是想吐點口水 跟大家分享 就像大家一樣噢
真想看你朋友提及的電影 可惜我還未看過 不竟一齣有啟發性的電影 都是一套好電影 可能因為它的出現 己令很多人深一層思考自己 自己的選擇 與 權利 我只明白幸運是無法強求 幸福是可自己創造 自己打完都 想吐