Thursday, June 29, 2006

SHIT!!!!!!我見到巴士亞叔呀!

SHIT!!!!!!我剛剛坐巴士既時候,發現前面果條友就係巴士亞叔!
我真係好Q憎佢lor.....不停打電話比人,同人講佢聽日開記者會,全世界都有佢d fans,又話自己有個官方網站(話個老闆投資左5千萬去開架喎),又話佢有個電台節目(聽日個記者會就係講呢d,話佢自己安排左幾件鬼妹著比堅尼,磅係佢身邊,到時可以左擁右抱,比人知道佢有幾威,仲話個個都好好身材),又同人講佢叫雞單野,又話係男人都咸濕,一程車不停自吹自擂,我聽住歌都聽到佢講野...頂佢個肺!!!呢d人成日以為自己好威,比人打多幾次都唔夠啦,佢真係好好好好.............乞人憎架,我都想打佢呀!

4 comments:

Anonymous said...

嘩哈哈哈~~~
你拍佢搏頭嘛,咁我地就可以o係youtube等睇戲喇!

花生友

亞塔@unlike the other said...

邊個係「花生友」呀?

Anonymous said...

咪就係我呢d剝花生等睇戲既人囉,嘿嘿...

Anonymous said...

yeahhhhhhhhhhhhhhh!! u are so lucky my fd!!!!!!!ha...ha...ha...