Saturday, October 21, 2006

我終於在這個BLOG上發現

她是個在中國算是有名的詩人,她的名字叫赵丽华!!


赵丽华诗选《傻瓜燈——我堅決不能容忍》

我堅決不能容忍
那些
在公共場所
的衛生間
大便后
不沖刷
便池
的人


赵丽华诗选《我终于在一棵树下发现》

一只蚂蚁,另一只蚂蚁,一群蚂蚁
可能还有更多的蚂蚁





他媽媽的...咁都叫做詩.....HA...HA...但我很喜歡他媽媽的詩




《我終於在這個BLOG上發現》

一個無聊人,另一個無聊人,一群無聊人
可能還有更多的無聊人



MAC

6 comments:

Anonymous said...

我堅決不能接受
那些
在學校場所
的工作間
用言語
性搔擾

的人

Anonymous said...

s / k / t?

相信是s 吧.

同你校長講, 起碼可以比個 warning 果個人, 如果唔係,就話會響其他media 公報呢件事...

r

Anonymous said...

好句好句!!

疾走baby said...

大家好,我要走人生嘅另一頁。 希望大家旅途愉快,天生天養,多謝。 

Anonymous said...



超羨慕你可走人生的另一頁....enjoy every single moment ....

i'm quite sure that i could drift to tibet next year...

wei, i went to see "Memories of Matsuke" tonite, met at17 at yau ma tai broadway too... i asked them if they went to see paul's concert, haha.... they love this movie too...

i like this movie, 每一個人都有自己的夢,只要自己相信是可行就已經足夠...

r

cching said...

riki,

nice to hear that u can drift to Tibet next yr. really nice! find a partner to go with u , it is easier and and save cost la. if u need infomation or book , of coz i have,, keke~

kit,
當然你要保重,係嗰邊吾好洩,無王官的生涯,有好有吾好,有自由得來又好似無自由,總之自己take care la!