Tuesday, October 31, 2006

顏福偉-夢想有你 MV

8 comments:

Anonymous said...

我終於明白點解佢用白花油黎打羽毛波嘞,
原來個羽毛波俾顏生攞左去彈結他!!!!!!!

真有創意, joe可以參考吓噃XDD

K

cching said...

佢候無聊到想學個首歌的結他添!

疾走baby said...

我還好,大家不要擔心,只是近這兩個星期我忙著.. 我真想見到你們,我很孤獨,這段時間實在有點不快樂,太多事情發生,我也沒有適當地去處理,因為我就是一個不知所為的人,很多時雖要有朋友與我共同解決,就像工作那段時候 riki 幫了我很多。生活匆匆,未來只想有多點錢和有好的學業,不景再過幾年就30歲,離腦部退化的時間也很快,而且到達那個年紀也會有更多的責任,夢想不可當飯吃呢.. 我怕的是時間,因為我實在比其他人走慢了。

Anonymous said...

學無前後.達者為先

學習是鬥快還是鬥越

活在當下

甚麼才是成功

甚麼算是理想

人生最重要的是甚麼

為什麼孤獨

甚麼是孤獨

人生都似乎在追趕著甚麼似的

因為人生有期限

慾望驅使我們在期限中得到最多的東西

但我們為什麼都追趕一些虛無縹緲的世事

如果我的生命已到了限期

不知道世上少了一個我又如何

為什麼上帝給了人的生命

卻要把他奪回

如果我把珍貴的東西送給我的最愛

我又怎能把它奪回

也許上帝只是借生命給我

只是教我好好經營

直至那天


.....

Anonymous said...

尋晚睇完你段野, 本來有好多野想講, 但見攰攰地就懶得打字, 諗住等到今日先, 但到左呢刻, 我已經唔太記得自己想講乜嘞, 僅餘記得既又唔多想講:p 好善變可? 嘿嘿, 因為我既咪麼搞到自己有「時間」善變, 係呀又係「時間」, 影響力真大。

對於一d捉唔緊,睇唔清既野, 我地會好易產生焦慮, 譬如時間, 夢想, 將來, 身份, 銀紙, 女人/男人xd 呢d野諗起都頭痕既野, 就係咁煩我地一世, 既然無可避免, 梗係要諗諗計拆掂佢啦~~

如果純粹對抗焦慮, 試吓係改變吓心態, 改變吓目標定位, 有d時侯,俾自己搵吓藉口自圓其說不足為過吖:p 只要唔過火。

如果想盡在掌握之中, 咁你就真係冇得救喇, 哈哈~~可能真係有人可以掌握自己既人生既...但一定唔係你同我囉~~:p

唏, 非跟著大圍的節奏不可嗎?


56k@龜速窒走(唔怕,有我墊底^^)

Anonymous said...

慾望........
給與我們生存動力

追趕一些虛無縹緲的世事......
令我們的人生看來更有意義

亞塔@unlike the other said...

冇錯....

有理想先有原動力....
有原動力去完成一個理想,
人生先有意義!!!!

活著便精彩

從來也相信有轉機
望往事好像一齣戲
別要為這世界
太過傷悲

隨時間經過我身邊
赤子的心不改變
怎樣開始
怎樣終止

誰甘於一生都壓抑
誰可不捨不棄
人終需相信自己
人終需依靠自己

曾話過 我活著便精彩
無論你 始終都睇不到我
仍然無懼 我有我的根據
是錯對 也不枉過

Anonymous said...

傑哥
你終於出現,你唔好成日比個時間同年齡限制咗你想做嘅事, 年齡唔係一個問題, 問題係果件事你有幾想去做! 做好乜嘢assignment 都 upload 嚟睇睇啦...

放鬆d, 識多d 朋友...

Carrie嚟咗幫手, 佢每日都會問我100個問題,仲係非公事問題,我真係冇咁多氣答佢... 佢已轉移目標問susie, 如問susie 有冇剪脷根.. 等等..for the rest, will email to u...