Monday, January 01, 2007

HAPPY NEW YEAR

Unlike The Other - Our Own Project

all dearest members,

wish you all the best in the coming 2007...
all your dreams come true.......
no matter you are now in hk, canada, bangkok, nepal or india or wherever... remember update your news to the rest members ar....

riki

11 comments:

Anonymous said...

hi hi,

happy new year!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

i saw the news about the bomb's attack yesterday!! i'm ok!! i don't know why i can meet the bomb's attack in every country..ha..ha...!! what 's going on in this world???????tap is going back to hk now,she is fine!!

respect love freedom
mac

Anonymous said...

good boy!! 竟然記得留言比我地.

你去到邊都有炸彈, 但你都冇事, 證明你生命力好強, good!! thanks god!

good luck to you all and ME too!!

riki

wujo said...

Happy New Year to all the lovely people here!

I wish you all a very very very good year 2007. Hopefully will see every one of you soon! I miss Kit, Mac and Silvia. :)

Mac: When will you come back???

Kit: How's everything in Toronto? Have you found my friend Henry? Be sure to give him a call sometimes!

Take care and keep in touch!

Joe

Anonymous said...

happy new year!

亞塔@unlike the other said...

合皮扭耳......

冇錯,我已經好安全咁返到hk喇~~yeah!
多謝亞mac你陪我去左個富豪級既旅程!
成個trip除左見到好多靚鬼仔/佬之外,仲撞埋添,嚇到我repeat仲成晚冇覺好訓,問你死未...?

各位,新一年新開始,希望兄弟姐妹們都開開心心同身體健康啦!仲有呀,得閒記得「
無事常相見 」呀!

tap

Anonymous said...

dear各位

好唔好意思,自從我番左呢份所謂係「有意義」既工作之後
我真係忙到發神經...唔明佢地有冇咁多「節目」,又呢又路.又星期六搞埋對外既招生課外活動...幾個月既星期六都要人番工..仲加埋我五、六、日都要番學...我就來有精神病....

日日都冇情情又唔知開咩檢討會...分工會...又好耐唔耐又換佈置....

又家訪...又要寫report...又檢討..檢檢檢...
我就痴線...

教案一大堆...檢討一大堆...就連學校物資都要我盆點.....

飯都得15-20分鐘食....

sorry各位..
我係度係咁打字....

當你仲望緊我寫咩...真係感動...

又或者你地都唔知我up咩....
又或冇發現我留左言....

anyway...點都好
我都好掛住大家...

好想快d大家可以好似以前咁...一大堆人
唔知搞咩都好開心....
真ga~

我好開心可以識度大家..

silvia字...
3/1/07年

Anonymous said...

響得呢個blog 嘅 members, 點都會睇晒你嘅留言嘅...

不過唔明點解你要去家訪? 幼稚園咋播?
去家訪, 點都應該有2個同事一齊去, 而唔應該一個人踩上去, 小心....

riki

p.s. 我仲響公司呀...

亞塔@unlike the other said...

slivia,

我係十分十分明白你既處境呀!因為我都要家訪喇,個校長仲要發瘟到明明個學生揀左唔接受家訪架啦,佢偏偏就叫我約d填左回條返黎話唔家訪既要家訪佢,咁你比通告人地填黎把鬼咩....crazy!

仲有呀!我同你都係差唔多咋,星期六d活動多到發癲,d表演多到去唔晒咁際,d 展板又要係咁換,冇野搵黎攪,比左2個唔知乜鬼野組長我做,事無大小乜都關我事走黎問我,痴線架!

得閒又話叫開會,次次揀親d時間都係o係你臨放工既時間lor,擺到明要你留底架喎,好喇,d野明明做晒,過晒放工時間,佢死都要dum你波鐘唔比你走(注意:我係已經做晒d野比佢睇晒,我係坐係到唔知等乜Q架咋)...真係講起都勞氣...每日放工都要好似小偷咁偷完野鬼鬼鼠鼠咁走,都唔知點解要咁,我試過放工要同我其他同事夾定,我個人走左出去先,個袋佢由windows掟出黎比我咋...crazy crazy!

你話你成日要檢討,我都要呀,不過最離譜唔係個量呀!最離譜係寫反思都可以band你架lor,要你再寫過,真係痴Q線架,反思/檢討係好個人架嘛,唔arm佢聽既,居然可以叫人改lor..

各位唔係做幼稚園老師既朋友,我諗你地都好難明白我地既苦況架喇,希望你地比個機會比呢2個做到就黎發癲既老師係吒到呻下啦...

tap

Anonymous said...

ai....
thanks riki n tap n 各位memebersssssssssss

我番緊其實係「特殊幼兒中心」
我越來越擔心做唔來..不過我都要做...其實小朋友好可愛....唔可愛既只係d文件and瑣碎事一大堆...
小朋友既屎屎尿尿老老實實係幾核突
但係都我都開始習慣....不過真係好嗅......haha

ai~~講講下講左去邊呀我......

ai~hk government又係有精神病
要我地d老師...5年內人人都有high dip係幼兒教育...

一個high dip用三年時間..

crazy crazy........
人生有幾多個三年....

人生仲要追逐太多野....

政府你想迫死我ma?

我就來火燒政府
人工又唔見加比我...

學歷又要人地高...
人工又冇高
你老x

好火炆

我地幼兒老師應該團結一致
增取福利..人工..津貼....

減少工作量..超時補水....

我日日咁辛苦搞咩...比d小朋友傳d病比我
我要c docter邊個比錢
邊個照顧你個仔..佢日日打哈次..流鼻水..嘔...大便...換片...教佢玩..教佢做野...
我野d病番來..冇保障我
打死擺就咩???

天呀.........

好啦.我講完la...多謝各位.
晚安.silvia

Anonymous said...

dear silvia,

雖然我地唔係你, 但相信我地既同理心未低到意識唔到你既苦處既~~

其實你冇意圖解決呢個困局?

記得你之前曾提過「取捨」呢樣野, 查實「作出取捨」黎解拆你既苦況都唔錯wor~~
你係個會深思既人, 可能我未出聲你自己已經諗過度過嘞, 但係身為朋友, 俾個位我講吓d懶有建設性既野都得呱~:p 因為我唔知仲可以做咩幫到你喇xd

請以你的現狀為前提, 自行在這三頊中作出判斷──
‧比較邊樣對你重要
‧你的時間/精神/能力能否足以應付
‧樂與苦/得與失的比重

除左咁, 仲有最積極直接既方法,就係....搵李卓人喇!


當然, 假若你其實都ok, 只係想呻吓咁就最好啦^______^

56k(好似又遲左:p)

Anonymous said...

老老實實
其實我最欠缺既都係錢and時間
相信係hk..個個都係咁...
不過我突然發神經
and我一定要請個病假.....
唔理三七二十一
anyway
thanks for everyone>.<
i love u all.....