Friday, January 26, 2007

our plan

好耐無人寫吓嘢... 大家不如講自己今年嘅大計...

我昨晚上了"新假期" 個 studio 做訪問, 唔知大家之前有冇印象收過我嘅email係我想參加今年嘅苗圃行動呢? 我選咗行西藏果段, 行12日, 旅費萬多, 再要籌$6,000 善款先可參加, 咁我見新假期有得可以贊助$3,000 旅費, 我當然即刻參加啦, 點知又比我抽中喎 (其實我幾有信心佢地會選我, 因為我寫晒之前去尼泊爾同柬埔寨探訪嘅經歷, 再print 咗d 之前去探訪嘅相先連埋參加表格一齊寄出, 所以佢地一定記得我同選我嘅機會都會高d, 哈哈...)

點之原來新假期抽咗8個讀者出嚟, 新假期預咗係全部人一齊行雲南麗江(包括記者, 攝影師, 讀者等), 因為雲南比較大路d, 唔怕有高山症 (其實去雲南都會有機會有高山反應, 因為有d 地區有3,200 海拔以上), 咁一般人都會覺得行雲南會安全d 嘅, 咁我上去之前都有同佢講我係選去西藏, 唔係去雲南, 咁佢話無所謂, 都上去影相同訪問咗先...
咁我就上咗去, 佢個 mkt mgr 都有叫我去雲南, 但我個期真係唔得, 咁佢話都ok 嘅, 我就負責西藏果段, 去完再開多期比我寫番去西藏果段嘅經歷, 所以我就好開心佢地都照sponsor $3,000 比我嘞 =)

苗圃籌到嘅錢主要係維修山區嘅學校同興建新校舍, 等小朋友可以有個安全嘅學習環境, 昨晚同苗圃個義工傾計, 佢之前探訪嘅學校, 比我去尼泊爾同柬埔寨嘅環境差幾倍!!佢上個月先上去昆明驗樓, 因為比咗錢當地工人維修同興建校舍, 佢都要上去收樓, 度番晒d 尺寸是否足夠, 真材實料等... 基本上苗圃行動成個機構得一個員工, 其他主席, 副主席, 軍醫全部都係義工組成....

所以............我懇請大家留番部份雙糧/利是錢贊助我去行苗圃...
所以捐款都會有收據, 同其他機構一樣, HK$100 以上就可以報稅嘞...

謝.............(國語發音)

所以我今年嘅大計就係

1. 部戲上映後辭職
2. 行苗圃, 去西藏, 之後自己 stay behind 繼續玩
3. 下半年唔做嘢, 繼續去玩(如果有錢的話...)

大家都講吓今年嘅大計呀...

riki

11 comments:

Anonymous said...

riki你咁有善心, 我緊支持你啦~多我就俾唔到嘞, 我好窮:p少少都有既~~哈!下次見面交收^__^

都冇咩大計, 亦唔敢諗咩大計,
因為我好清楚自己「講得出做唔到」會好內疚愧羞(無論對人定對自己), 所以今年立下既目標都係能力範圍內, 可行度高, 而且可改善自己的不足而又增進個人修維既野。

以下係個人blog的一段──
新年新展望── 「善用時間」
我不太介意自己慢條斯理, 但我很介意自己浪費時間

● 務實的時間分配
● 在同一時間只專注同一件事
● 如兩件或以上的事同時出現, 就將心神放在較高價值的事情上
● 釐清何是較高價值

k

Anonymous said...

我今年既願望係我唔好有燥狂症...唔好有精神病....唔好痴線....
因為我就快發神經....

仲有係...希望我快d搞掂我既工作and 讀書..仲有就係大家都平安開心...

仲有就係...

希望大家...萬里長城長又長..你我友誼比它長.....

riki..你都辛苦左好耐la..係時候出去玩..好癲....好好叉叉電la~

p.s 最近收度mac哥的postcard...真係好開心...唔知大家係唔係都收度不同的postcard呢...~

silvia

Anonymous said...

甘小姐, 其實你係咪應該出書呀?

我真係覺得你中文好OK

諗諗佢

~~
最近, 當我做嘢做到好辛苦時, 我都好想 "砍" 自己個頭落公司度玻璃門, 不過我控制到冇咁做, 若果有一日我真係咁做, 相信我應該係時候睇心理醫生

r

Anonymous said...

咪亂諗野啦bb~~
k

亞塔@unlike the other said...

我既計劃只有一個:

活得開心,過得無悔!
thz!

tap

Anonymous said...

無錯, 所以我都將我今年個大計同我老闆講咗, 好開心....

riki

Anonymous said...

給各位正在計畫將來、正在水深火熱的工作中的朋友,

我們都是個特殊、獨特的人,我們可以為世界做出有意義的貢獻。每個人的誕生都有目的。我們在這裡出現是有原因的,我們每個人都有個無可取代的角色要在這個星球上扮演。我們在這裡要做的每件事都是個特殊的貢獻,當我們能做到我們自己真正喜歡做的事時,我們便踏上我們的更高道路,我們的人生會充滿不斷增加的喜悅、豐盛與美好

respect love freedom
mac

Anonymous said...

Hi mac,
見你對人生好似有d睇法,我忍唔住要加把嘴, 一起玩遊戲啦:D 文章上半段我理解為我們是世界運作的一部分, 沒甚麼想講, 後段另有睇法

人們「真正喜歡做的事」可以有許多, 但現實告訴我們不是所有慾望都可達到;
若視: 慾望得到滿足會使人踏上更高道路, 令人生充滿不斷增加的喜悅、豐盛與美好,
人自然就會對自己所求不斷追求苛索,
然而,「需求」不等於必可「得到」,
那不能滿足的心靈又怎可增加的喜悅、豐盛與美好呢?

最近看了電影《香水》, 主角做到「真正喜歡做的事」了, 但不見得佢既人生充滿不斷增加的喜悅、豐盛與美好, 有部份時間係既, 但好快又唔係lu~~ sorry mac,haha~

「更高的道路」人人標準,定義都唔同
望各位o係自己條路利得正, 企得正^^

k

疾走baby said...

我都讚座少少多就無啦,"力其"電郵你戶口號碼比簫菲亞,我叫佢過錢比你,希望不會太遲!

wujo said...

How was dinner the other day? Too bad couldn't join you but hey, let's come out again soon because it's Mac and Riki birthday this month I think. :)

Anonymous said...

我同Joe Joe 都會支持你,又有得玩,又有得做善事,真係好開心。 老實講,我真係好想去長旅行,當然就無得好似mac哥咁去足一年半載咁耐,但我相信我的旅行伙伴都未必去到印度。不過我會試圖找其他朋友,睇吓邊個志同道合的friend 可以結伴同遊。

另外,講到今年的大計,其實都係想攪好鋪頭,因為這件事都係我人生好想做的事,難得有有好朋友一齊做,做埋今年會再打算,睇下會繼續定點,但繼續都會搬地方。
除此之外,我唸係陪多D屋企人啦,因為我有兩頭家嘛,又有朋友喎,畢竟阿爸都退休,成日係屋企,所以都想同佢去吓旅行,享受下。

希望大家都可以彼此提醒啦∼

cching