Wednesday, February 07, 2007

人日人人慶生日

dear all,

cching同我初議左一個團聚活動,內容如下:

活動名稱:人日人人慶生日
目的:於年初七,人日當日進行團拜以及為2月之星慶祝生日,同時亦是為大家慶生!
日期:2007年2月24日(星期六)
時間:待定
地點:大尾篤
活動內容: plan A BBQ
plan B 踏單車
Plan C BBQ & 踏單車


請各位踴躍表達意見,謝謝!

12 comments:

亞塔@unlike the other said...

其實時間,地點同日期都可以改架喎!
有冇興趣都講下啦!

cching said...

當然我係支持!!我想係riding bicycle+ BBQ, 但MAC好以會又離開我地,咁MAC 哥你會吾會留係到逗埋利事,賺多D水腳,同埋同我地去 "人日人人慶生日"至走呢?

Anonymous said...

thanks guys!

查實我未知果日得唔得,我當然選 plan C, 而我 25/2 出到嘅機會會大D, 要新年後先知, 再約...

riki

Anonymous said...

初七要番工啊, 若只參與晚場, 入到大尾篤都8,9點了>__<

睇兩位壽人邊日方便啦~

plan c,
但我踩單車很屎, 過往經驗係一兩個鐘就被KO^^
K

wujo said...

人日人人慶生日 what a good name! let's do plan C cos bbq and riding will be cool together! I am not good at riding bicycle but it's good sport!

cching said...

joe,
咁我地坐孖人車咪得囉。
係咪mac己去?

Anonymous said...

i'll be ok after 8 mar

riki

亞塔@unlike the other said...

咁時間再定啦

Anonymous said...

人日人人慶生日
人人日日慶人生

你地ok!!我就ok!!

mac

Anonymous said...

後日就係啦喎,等我conclude 吓,初七ok 有以下:
cching: ok
tap:ok
mac:ok:
joe:ok

ms. K: 初七 not ok
riki: 未知,因為己經新年後。哈哈
silvia: 都係未知。

so when will we meet?? >.<

c

亞塔@unlike the other said...

我諗我地要將個計劃o係3月進行會好d啦,3月應該可以享盡"齊人"之福!!!hehe

cching said...

okok